SOFTSWISS prowadzi we Wrocławiu wycieczki dla specjalistów IT
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFTSWISS, międzynarodowa firma z branży IT, zakończy we Wrocławiu swój zakrojony na szeroką skalę letni projekt — cykl wycieczek ,,Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS”. Przy pomocy tej inicjatywy światowy producent oprogramowania, który rozwija swoje centra programistyczne w Poznaniu i w Warszawie i zdalnie zatrudnia pracowników z całej Polski, zjednoczył miejscową wspólnotę IT, pomógł jej zapoznać się z lokalną kulturą, wejść do środowiska miejskiego i łatwiej zaadaptować się w nowym miejscu.
Ostrów Tumski, Stare Miasto, stuletni kryty rynek, kompleksy klasztorne, pierwszy w historii Wrocławia uniwersytet, średniowieczne więzienie, główny plac, przepiękny ratusz miejski – uczestnicy niedzielnych spotkań z przewodnikiem zapoznają się z kultowymi zabytkami Wrocławia oraz poznają jego historię i miejscowe legendy.
- Bardzo się cieszę, że dzięki SOFTSWISS pojawiła się możliwość poznania z innej strony miejsca, w którym mieszkam. To wspaniała możliwość porozmawiania z kolegami w nieformalnych okolicznościach i rozszerzenia swojego światopoglądu. Bardzo dziękuję za zorganizowanie takiego wydarzenia! – podzieliła się wrażeniami pracownica firmy z branży IT, zespół której obecnie pracuje w Polsce.
- Dawno nie chodziłem po mieście z takim zainteresowaniem! Wycieczka sprawiła mi ogromną przyjemność. Odkryłem dla siebie nowe miejsca i fakty historyczne, o których wcześniej nie wiedziałem – dodał jeszcze jeden uczestnik poprzedniej wycieczki.
,,Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS” odbyły się w pięciu dużych polskich miastach. Pierwsze spotkania z przewodnikiem miały miejsce w Warszawie w czerwcu. Potem miejscowa wspólnota IT w Polsce niejednokrotnie prosiła o przeprowadzenie wycieczek także w innych miastach, które śmiało można byłoby nazwać hubem dla wielu międzynarodowych firm z branży IT. W tej sposób projekt otrzymał kontynuację i objął także Poznań, Gdańsk, Kraków i Wrocław.
- Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie przemieszczać się między krajami i wybierać wygodne miejsce pracy. Z jednej strony, przeprowadzka jest szansą, aby zobaczyć świat, zapoznać się z nową kulturą, a z drugiej – w każdym wypadku stanowi niewielki stres. Potrzebny jest czas na adaptację, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego specyfiką kulturową. Dla nas to nieodzowny wyraz szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów, — komentuje projekt Walentina Baginia, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.
Dzięki letniemu projektowi firmy SOFTSWISS, w lokalnym środowisku w całej Polsce udało się zanurzyć ponad 500 specjalistów z branży IT. A jeśli dodać do siebie cały ten czas, który specjaliści spędzili na wycieczkach z przewodnikiem we wszystkich miastach, to wyjdzie nam niemal doba ciągłych, fascynujących informacji o historii i kulturze Polski.
DO INFORMACJI
SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem i z oficjalnymi oddziałami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Liczba pracowników spółki wynosi ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w branży rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klientów roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.
Hama prezentuje ładowarki SuperMini o mocy 20 i 25 W
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.