Stylowe lato z kolekcją Summer Sale & Beach Party marki SHEIN
Gotowe na lato? SHEIN jak najbardziej! Najnowsza letnia kolekcja marki – SHEIN Summer Sale & Beach Party, to celebracja gorących, wakacyjnych dni i szalonych chwil. Odkryj zwiewne sukienki, kolorowe kostiumy kąpielowe oraz obuwie i dodatki idealne na plażowe dni. Znajdź swój styl i przygotuj się do beztroskich wakacji.
Lato 2023 czas start!
Lato to czas wakacji i niezapomnianych chwil, ale także idealna pora na eksperymentowanie z modą. Każdy z nas lubi w tym czasie puścić wodze fantazji i mieszać różnorodne fasony z wzorami i kolorami. Podczas tego sezonu najczęściej sięgać będziemy ziemiste kolory, total looki, dżins i dziergane dodatki.
To wszystko znajduje się w najnowszej kolekcji SHEIN Summer Sale & Beach Party. Inspiracją do jej stworzenia były nie tylko aktualne trendy, ale także wakacyjna energia i manifestacja indywidualności. W najnowszej linii króluje różnorodność. Dżins niejedno ma imię i w tym sezonie przyjmuje formę spódnic mini, mid i asymetrycznych, szortów i kombinezonów w różnych fasonach. Dla miłośniczek bardziej klasycznych printów przewidziane są lekkie sukienki i spódnice w kwiatowe wzory, zdobione falbankami. To kolejny sezon, gdy stawiać będziemy na monochrom w kolorach, szczególnie tych zmiemistych. Beżowe, lniane szorty, brązowa sukienka i spódnica w kolorze stonowanej zieleni mile widziane. Dopełnieniem stylizacji będą dziergane akcesoria: plecione torby w stylu boho, słomiane kapelusze i ażurowe klapki.
W letniej kolekcji SHEIN Summer Sale & Beach Party nie mogło zabraknąć strojów kąpielowych. Utrzymane są w intensywnych, letnich kolorach czerwieni, żółci, różu i fantazyjnych wzorach z motywami geometrycznymi, kwiatowymi i zwierzęcymi.
Kolekcja dostępna będzie online pod TYM LINKIEM.
Szybsza dostawa z opcją QuickShip
Wybrane produkty z oferty SHEIN Summer Sale & Beach Party dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przeszłości paczki od SHEIN mogły docierać do klientów nawet po dwóch tygodniach. Dzięki nowej opcji dostawy czas ten skrócony został o połowę. QuickShip obejmuje wybrane produkty z kategorii moda i akcesoria domowe. Kupujący mogą znaleźć produkty kwalifikujące się do usługi w zakładce QuickShip na stronie internetowej i aplikacji mobilnej SHEIN. Więcej informacji na temat QuickShip w Polsce można znaleźć na stronie https://pl.shein.com/campaigns/mallinfos.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com
![Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1909366310,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
![Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk](/files/_uploaded/glownekonf_1207706857,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.