Komunikaty PR

Wakacyjne przygody z Jack Wolfskin!

2023-07-31  |  01:00
Biuro prasowe

Lato to okres, kiedy chwytamy każdą okazję na spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Wakacyjne plany mogą być różnorodne - od ekscytujących wypraw w góry, po relaksujące city breaki. Bez względu na to, czy Twojemu sercu bliżej do natury czy do miasta, na każdą aktywność trzeba być odpowiednio przygotowanym. Podczas trwających właśnie wyprzedaży sezonowych w sklepach Jack Wolfskin każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie!

Dla miłośników natury, górskie wyprawy to idealna forma spędzania wakacji. Wędrując po malowniczych szlakach, możemy odkrywać zapierające dech w piersiach widoki, chłonąć przyrodę i delektować się świeżym powietrzem. Wyprawy górskie wymagają jednak szczególnego przygotowania, dlatego Jack Wolfskin przychodzi z kolekcją Discover Recover. Znajdziemy w niej wygodne buty Terraquest, zapewniające wsparcie i komfort podczas długich wędrówek i zdobywania szczytów. Z kolei model Spirit A.D.E. zapewni stopom regenerację po wymagającym dniu, gdy nadejdzie już czas na zasłużony odpoczynek.

Dla tych, którzy cenią sobie aktywność na świeżym powietrzu, ale preferują bardziej spokojne formy wędrówek, doskonałym wyborem będzie hiking. Letnie i funkcjonalne ubrania, na przykład z kolekcji Light Hiking od Jack Wolfskin, to klucz do udanych górskich wypraw. Oddychające i przeciwdeszczowe, a przede wszystkim niezwykle lekkie bluzy, kurtki i t-shirty pozwolą cieszyć się każdą chwilą na łonie natury, bez zbędnego obciążenia. Niezależnie od warunków pogodowych, produkty Light Hiking od marki Jack Wolfskin zapewnią komfort i swobodę ruchu podczas wakacyjnych górskich wypraw.

Pasjonaci rowerowych aktywności z pewnością nie przejdą obojętnie obok kolekcji Bikepacking, pełnej praktycznych i wytrzymałych produktów przeznaczonych na długie wyprawy. Fani dwóch kółek wyposażeni w sakwy rowerowe Morobbia mogą wyruszać na długie trasy przez malownicze krajobrazy i urokliwe miasteczka wyposażeni w cały niezbędny ekwipunek. Podczas każdej wyprawy rowerowej nieodzowne są także spodenki z komfortową wkładką. Do tego oddychająca, szybkoschnąca koszulka, która utrzymuje świeżość nawet podczas długich tras. Obecne w kolekcjach Jack Wolfskin t-shirty i kurtki są idealnym wyborem i pozwolą cieszyć się jazdą na nawet najbardziej wymagającym szlaku. Z takim wyposażeniem można ruszać na każdą wyprawę!

Dla tych, dla których odkrywanie miejskiej dżungli jest równie ekscytujące, co wędrówki po górach, Jack Wolfskin również przygotował coś w swojej ofercie. Z myślą o miłośnikach odkrywania miast i wakacyjnych citybreaków Jack Wolfskin zaprojektował kolekcje Wanderlust i Campfire, pełne stylowych bucket hatów, które nie tylko dodają uroku letnim stylizacjom, ale także chronią przed palącym, miejskim słońcem. Funkcjonalne sukienki to doskonały wybór na lato - wygodne, modne i idealne na długie spacery po miejskich zaułkach. Praktyczne torby i plecaki zostały zaprojektowane tak, aby pomieściły wszystkie przedmioty, niezbędne podczas odkrywania urbanistycznej dżungli. Produkty od marki Jack Wolfskin zapewnią pełną swobodę cieszenia się miastem i odkrywania nowych miejsc w myśl hasła „We Live to Discover”.  

Nie ma na co czekać - Jack Wolfskin ruszył z wakacyjnymi wyprzedażami produktów niezbędnych do uprawiania ulubionych wakacyjnych aktywności, które sięgają nawet do -40%. Przecenione produkty można znaleźć w sklepach stacjonarnych oraz na stronie marki: www.jack-wolfskin.pl.  Zarówno miłośnicy zdobywania górskich szczytów, rowerowych szlaków, jak i magicznych zakątków miast z pewnością znajdą tam coś dla siebie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.