Komunikaty PR

Weź udział w wyjątkowej wyprawie rowerowej z marką Jack Wolfskin

2023-08-10  |  01:00
Biuro prasowe

Outdoorowa marka Jack Wolfskin po raz kolejny stworzyła niezwykły projekt aktywizujący fanów dwóch kółek i skłaniający do odkrywania Polski z perspektywy roweru. W ramach Jack Wolfskin Bikepacking Academy, projektu zachęcającego do wyruszania w odleglejsze obszary na rowerze, z noclegiem pod gwiazdami, w dniach 5-7 września odbędzie się wyprawa na trasie Lądek Zdrój – Wrocław. Akcji towarzyszy premiera najnowszej kolekcji marki z linii Bikepacking.

Około 160 kilometrów i 2100 metrów przewyższeń, a po drodze takie miejsca, jak Park Krajobrazowy Doliny Bystrzycy, Park Krajobrazowy Gór Sowich, Twierdza Srebrna Góra i Góry Bardzkie. Tak maluje się droga z Wrocławia do Lądku Zdroju, gdzie znajduje się cel całej wyprawy - 28. Festiwal Filmów Górskich. Marka Jack Wolfskin przygotowała wymagającą, lecz zapierającą dech w piersiach trasę, pełną pięknych krajobrazów i urokliwych zakątków. Ideą tej dwudniowej wycieczki jest otwarcie fanów dwóch kółek na wyprawy bikepackingowe - czyli dalsze wyprawy na rowerach, którym towarzyszy spanie pod namiotem. W ramach Bikepacking Academy uczestnicy mają możliwość doświadczenia swojej pierwszej tego typu przygody pod okiem profesjonalistów i z eksperckim wsparciem z ich strony. W ramach udziału w wyprawie marka Jack Wolfskin zadba także o wyposażenie uczestników w niezbędną odzież i ekwipunek do nocowania pod namiotem. 

Przewodnikami w tej rowerowej przygodzie, na którą Jack Wolfskin zaprasza wielbicieli dwóch kółek o raczej zaawansowanym poziomie umiejętności, są współpracujący z marką eksperci rowerowi: Dorota Juranek (MambaonBike), Bartek Oleńko (ZielonyF16) i Michał Góźdź (ETNH.CC). To oni zaplanowali trasę całej wyprawy, służą swoim wsparciem i wiedzą, a także dokonują wyboru kandydatów, którzy zgłoszą się do udziału w tym projekcie. Aby wziąć w nim udział i dołączyć do rowerowej watahy należy nagrać filmik argumentujący swoje uczestnictwo w wyprawie, opublikować go w social mediach z oznaczeniem marki @jackwolfskin_poland oraz wypełnić formularz dostępny pod linkiem: https://etnh.cc/bikepackingacademy/. Rekrutacja trwa w dniach 07.08-14.08, a ogłoszenie wyników nastąpi do 17.08. 

Marka Jack Wolfskin, poza wsparciem prowadzących, wejściówkami na Festiwal Filmowy oraz zapewnieniem noclegu w trakcie wyprawy, wyposaży wszystkich uczestników w niezbędny ekwipunek - odzież i torby rowerowe z najnowszej kolekcji Bikepacking. Jest ona przeznaczona dla prawdziwych entuzjastów jednośladów, którzy nie boją się wyruszyć w trasę bez względu na pogodę. Cieplejsze elementy kolekcji o obniżonej gramaturze, takie jak kurtki, spodnie, warstwy pośrednie, koszulki i akcesoria zapewnią wygodę i ochronę przed warunkami atmosferycznymi w najbardziej niesprzyjających okolicznościach, a torby rowerowe pomieszczą cały ekwipunek niezbędny podczas bikepackingu.

Tkaniny Pertex® i Polartec® oraz izolacje Primaloft®, zastosowane w tej kolekcji, zapewniają najlepszą oddychalność i odprowadzanie wilgoci, dbając jednocześnie o pełną ochronę przed wiatrem, deszczem i zimnem. Cała kolekcja wyposażona jest także w odblaski zapewniające dobrą widoczność na drodze. Poza elementami odzieży, Bikepacking to także akcesoria, takie jak torby na rower czy rękawiczki oraz specjalistyczne obuwie. Wszystkie części składowe kolekcji zostały zaprojektowane i dobrane tak, aby stanowić całościowy ekwipunek, który może przydać się podczas najbardziej wymagającej kilkudniowej wyprawy rowerowej. Jedną z twarzy globalnej kampanii Jack Wolfskin, promującej linię Bikepacking, została wspomniana wcześniej Dorota Juranek, autorka bloga mambaonbike.pl i pasjonatka jazdy na dwóch kółkach. 

Marka zachęca do zgłaszania swojego uczestnictwa w Jack Wolfskin Bikepacking Academy i dołączenia do niepowtarzalnej wyprawy rowerowej po najpiękniejszych stronach województwa dolnośląskiego. Niezależnie jednak od udziału w wydarzeniu, na entuzjastów wypraw rowerowych czeka kolekcja Bikepacking - dostępna w sprzedaży w sklepie online już od 17 sierpnia. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.