Wyprzedażowe propozycje od Gatta – zainspiruj się!
Stylowa odzież czy idealnie dopasowane kostiumy kąpielowe? A może komfortowa bielizna? Na co postawisz na koniec lata? Obecnie trwające wyprzedaże to świetna okazja, by uzupełnić garderobę o jakościowe i ponadczasowe produkty w niższych cenach. Naprzeciw klientkom wychodzi Gatta wraz z wyjątkowymi promocjami i jednocześnie podpowiada, w co warto się zaopatrzyć, by wyglądać stylowo i czuć się komfortowo przez długi czas.
Zbliżający się koniec wakacji to moment wyprzedaży. Promocje do –70% nie zdarzają się często, dlatego warto skorzystać z bogatej oferty i różnorodności dostępnych modeli. Ale to nie wszystko! Gatta przygotowała specjalną promocję 2+1 na stroje kąpielowe i akcesoria plażowe, która łączy się również z trwającą wyprzedażą.
Stroje kąpielowe na każdą figurę
Sezon bikini wcale nie kończy się wraz z upływem sierpnia! Strój kąpielowy sprawdzi się podczas wypadów na basen, czy zimowych urlopów za granicą. Warto postawić na model, który podkreśli atuty figury i zapewni komfort podczas aktywności. Na Panie wybierające bardziej zabudowane propozycje, czekają stroje jednoczęściowe lub bikini z wysokim stanem a różnorodne kształty miseczek w dwuczęściowych kostiumach pozwolą na idealne dopasowanie do każdego biustu.
Komfortowa odzież
Podczas promocji warto zwrócić uwagę na materiał, z którego wykonane są produkty. W przypadku odzieży, wysokiej jakości bawełna, muślin czy wiskoza zapewnią komfort podczas użytkowania. Okres letni to dobry czas, by zakupić również cieplejsze elementy garderoby, jak swetry czy spodnie z dzianiny swetrowej.
Stylowy dodatek
Rajstopy, szczególnie te wzorzyste, to świetny element, który urozmaici każdą stylizację. Na wyprzedaży warto polować na motywy nawiązujące do natury oraz sztuki, a także te bardziej klasyczne, geometryczne.
Zmysłowa bielizna
Bielizna to zdecydowanie element, obok którego nie można przejść obojętnie podczas trwających promocji! Biustonosz oraz majtki są podstawą garderoby, dlatego warto postawić na modele dobrane idealnie do potrzeb figury.
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.