Komunikaty PR

ZOSTAŁ JUŻ TYLKO TYDZIEŃ! OSTATNIE DNI NABORU DO ZŁOTEJ NITKI

2023-09-05  |  12:00
Biuro prasowe

ZOSTAŁ JUŻ TYLKO TYDZIEŃ! OSTATNIE DNI NABORU DO ZŁOTEJ NITKI

 

Widowiskowy profesjonalny pokaz to szansa, żeby zwrócić na siebie uwagę najważniejszych magazynów mody w Polsce, a 30 000 złotych nagrody głównej może wspomóc realizację marzeń o rozwinięciu własnej marki. Wszystko to jest dla młodych projektantów, którzy zdecydują się na udział w konkursie Złota Nitka, na wyciągnięcie ręki. Nabór trwa jeszcze przez tydzień, do 11 września.

Ten uchodzący za najważniejszy w Polsce konkurs dla debiutantów świata mody, organizowany w ramach Łódź Young Fashion przez Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi i Stowarzyszenie Pola Designu przy wsparciu Miasta Łódź, otworzył drogę do kariery wielu rozpoznawalnym dziś twórcom mody. Wśród laureatów poprzednich edycji są tak głośne nazwiska, jak Łukasz Jemioł, projektanci z duetu Paprocki & Brzozowski, Mikołaj Żurek, Adrian Krupa czy odkrycie zeszłorocznej edycji – Maurycy Zylber.

– Złota Nitka jest ważna dla uczestników nie tylko ze względu na wysokość nagrody, choć trzeba przyznać, że 30 tysięcy złotych jest sporym wsparciem dla młodego projektanta. Równie wartościowe są jednak spotkania z fachowcami, osobami z branży fashion, które są źródłem inspiracji dla aspirujących twórców i porad, jak osiągać sukces w tej bardzo trudnej branży – podkreśla Katarzyna Wróblewska, dyrektor artystyczna Łódź Young Fashion i dodaje, że w jury tegorocznej edycji konkursu zasiądą między innymi: Marcin Świderek, szef działu mody magazynu „Elle”; Agnieszka Ścibior, stylistka Viva Magazine; duet MMC; projektanci Tomasz Ossoliński, Dawid Tomaszewski czy Robert Kupisz.

Nabór do tegorocznej edycji konkursu trwa jeszcze przez tydzień. Projektanci do 35. roku życia, zarówno studenci, jak i absolwenci kierunków związanych z projektowaniem ubioru, jak i pasjonaci mody, mogą zgłaszać swoje kolekcje za pomocą formularza elektronicznego dostępnego na stronie www.lodzyoungfashion.com. Na tym etapie wymagane jest dołączenie zdjęć czterech sylwetek wybranych spośród całej zgłaszanej kolekcji, jej opis, rysunki pozostałych zgłaszanych modeli oraz planszy inspiracyjnej. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 11 września.

– Naszym celem jest odkrywanie młodych ludzi, którzy zaskakują innowacyjnym podejściem i autorską wizją mody. Nowatorskie konstrukcje i realizacje z pewnością zwrócą uwagę jury, ale ważna jest też jakość wykonania i dbałość o detale, tak by w proponowanej sylwetce nic nie było przypadkowe – zapowiada Wróblewska.

Spośród zgłoszonych kolekcji, wybranych zostanie 12, które podziwiać będzie można 18 listopada podczas widowiskowej gali finałowej w Centrum Promocji Mody łódzkiej ASP. Wtedy też dowiemy się, kto zwrócił uwagę jurorów i sięgnął po nagrody.

Więcej szczegółowych informacji na temat konkursu oraz jego regulamin znaleźć można na oficjalnej stronie internetowej www.lodzyoungfashion.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.