Newsy

Izabela Janachowska została zaproszona do udziału w programie „Drzewo marzeń”. Prezenterka będzie spełniać życzenie związane z przygotowaniami do ślubu

2017-09-05  |  06:46

Nowy program TVN zadebiutował na antenie 3 września. Jego twórcy postawili sobie za cel spełnianie marzeń wskazanych przez dzieci w wieku od 8 do 13 lat, z tym że nie dotyczą one ich samych, tylko bliskich im osób. Izabela Janachowska podkreśla, że ani chwili nie wahała się, by dołożyć swoją cegiełkę do „Drzewa marzeń”, bo jest to projekt wyjątkowy. Jej zadaniem było zrealizowanie życzenia małej dziewczynki, która chciała zrobić wyjątkowy prezent swojej cioci.

– Pomagałam spełnić marzenie jednego z dzieci, ale marzenie było absolutnie w mojej materii – była to suknia ślubna. Mała dziewczynka zadbała o to, aby jej ciocia, dokładnie mama chrzestna, w dniu swojego ślubu wyglądała jak księżniczka – mówi agencji Newseria Izabela Janachowska, prezenterka telewizyjna.

Janachowska przyznaje, że wybór sukni ślubnej nie jest łatwą sprawą, zwłaszcza że w tym najważniejszym dniu w życiu każda panna młoda chce wyglądać niepowtarzalnie i olśniewająco. Ekspertka zapewnia, że dołożyła wszelkich starań, by suknia ślubna przypadła do gustu zarówno pannie młodej, jak i dziewczynce, która zleciła wykonanie tego zadania.

– Niesamowite jest to, że dzieciaki mają takie piękne postrzeganie świata, są tak wrażliwe, zauważają ludzkie potrzeby i mają tak dobre te małe serduszka, które chcą pomagać i które są w stanie nawet zgłaszać się do programów telewizyjnych tylko po to, żeby spełniać marzenia swoich najbliższych, to jest cudowne – mówi Izabela Janachowska.

Prowadząca program „I nie opuszczę cię aż do ślubu" przyznaje, że czasem przyszłe panny młode miesiącami przeglądają projekty sukien w poszukiwaniu tej jednej wymarzonej. Niestety, zdjęcia w gazetach i internecie zazwyczaj nijak mają się do rzeczywistości. W trakcie pierwszej przymiarki często okazuje się bowiem, że wybrana wcześniej kreacja nie jest odpowiednie dla danej osoby, nie podkreśla atutów jej sylwetki i nie tuszuje mankamentów. Wtedy trzeba szybko zweryfikować swoje wcześniejsze wyobrażenia.

Tutaj postawiono na bardzo kobiecy temat, ale wiadomo, małe dziewczynki od zawsze marzą o tym, aby być małą księżniczką – najpierw, żeby pięknie wyglądać w dniu Komunii, potem w dniu ślubu. Nie dziwię się więc, że to właśnie od dziewczynki wyszła propozycja tak naprawdę zmiany sukni, bo jej ciocia miała wcześniej suknię, która niestety była zakupiona w ograniczonym budżecie i nie spełniała marzeń, a suknia przecież musi te marzenia spełniać, bo to jest najważniejsza kreacja w naszym życiu. Jest to dzień, w którym chcemy wyglądać najlepiej, do końca życia oglądamy fotografie z tego dnia, więc musi być idealnie – dodaje Izabela Janachowska.

Program prowadzi Mateusz Gessler. Emitowany jest w każdą niedzielę o godz. 18.00.

Czytaj także

Media

Alżbeta Lenska: Bałam się, czy widzowie programu „Pozytywka” mi zaufają i czy dobrze go poprowadzę. Temat niepełnosprawności był dla mnie wyzwaniem

Aktorka nie ukrywa, że na początku obawiała się tego, czy poradzi sobie jako gospodyni programu poruszającego tematykę niepełnosprawności. Spotkania na planie z inspirującymi osobami i spojrzenie na świat przez ich pryzmat dodały jej jednak siły i motywacji. Podkreśla, że podczas nagrań nie czuje się jakby była w pracy, tylko wypełniała dobrą misję. W drugim sezonie ekipa programu wyruszy w Polskę i będzie poruszać tematy, które dotyczą niepełnosprawnych nie tylko mieszkających w Warszawie. Zostaną też pokazane osoby ze szczerego serca pomagające innym walczyć z ułomnościami.

Sport

Drużyna Energii: Aktywność sportowa dzieci i młodzieży wciąż za mała. Chcemy to zmienić przy użyciu telefonów i tabletów

Tylko w pierwszym miesiącu sportowej rywalizacji 200 szkół uczestniczących w II edycji Drużyny Energii przesłało blisko 7 tys. filmów. – Chcemy, żeby wszyscy uczniowie z klas VI–VIII zaangażowali się w ruch, którego według nas im brakuje, chcemy odciągnąć ich od nieustannego korzystania z telefonów komórkowych i tabletów – podkreśla Bartosz Ignacik, reprezentant Drużyny Energii. Polskie dzieci należą do najmniej aktywnych w Europie.

Handel

Słodycze produkowane na polski rynek coraz częściej w mniejszych opakowaniach. Ma to wspierać odpowiedzialną konsumpcję

Ponad połowa słodyczy sprzedawanych w Polsce to produkty o wadze do 50 gramów – wynika z danych Nielsena. Jedzenie mniejszych porcji to dobra metoda kontrolowania konsumowanych kalorii, dlatego producenci coraz częściej w ten sposób ułatwiają świadome zarządzanie codziennym bilansem kalorycznym bez wyrzeczeń. To o tyle istotne, że konsumenci zwracają na ten aspekt coraz większą uwagę. Na małe porcje – o wartości odżywczej poniżej 130 kalorii – stawia także Ferrero, producent m.in. Kinder Bueno czy Kinder Chocolate.

 

Konsument

Konsumenci wciąż podpisują umowy, które są dla nich niezrozumiałe. Rzadko proszą o dodatkowe wyjaśnienia

11 proc. Polaków otrzymało do podpisu umowę, której treść budziła ich wątpliwości. Ponad połowa z nich, mimo niejasności, zdecydowała się ją podpisać – wynika z Barometru Providenta przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Jednocześnie 5 proc. badanych w ciągu ostatnich 24 miesięcy zetknęło się z umową, która naruszała ich interesy. Co czwarty z nich w takiej sytuacji nie podjął żadnych kroków.