Newsy

Katarzyna Zielińska: Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Nie mam czasu chodzić po sklepach

2018-09-13  |  06:32

Aktorka podkreśla, że zakupy online bardzo ułatwiają jej życie i pozwalają zaoszczędzić sporo energii. Z powodu licznych obowiązków zawodowych oraz opieki nad dziećmi nie zawsze ma bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po sklepach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia zakupy o każdej porze.

Zielińska zdradza, że jeszcze kilka lat temu nie była zwolenniczką kupowania w internecie i miała w tej kwestii same złe doświadczenia. Rzadko kiedy udało jej się trafić w rozmiar, w kolor bądź dopasować fason. Z czasem jednak nabrała przekonania do sklepów online i teraz już wie, że można dokonać dobrego wyboru danego produktu, sugerując się jedynie zdjęciem i opisem w sieci.  

Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Po pierwsze nie mam czasu chodzić po sklepach, po drugie – może po 30. człowiekowi bardziej nie chce się ruszać. Wolę w sieci, bo siadam wieczorem czy w nocy, jak mam chwilę czasu, parę rzeczy zamówię, często trafiam z rozmiarem, więc jest OK i nie tracę czasu, przeznaczam go dla najbliższych – mówi agencji Newseria Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska podkreśla, że często tak zupełnie przypadkowo przeglądając internet, trafia na jakieś modowe perełki, niebanalne dodatki czy kosmetyki, które okazują się strzałem w dziesiątkę.

 Nie mam czasu śledzić cały czas internetu i z telefonem być w ręku, bo bym nic nie ugotowała, nie poszłabym na spacer, nie poszłabym na rower, a to są moje priorytety, taki czas z najbliższymi. Ale lubię bardzo sieć, internet, jestem instagramową maniaczką też – mówi Katarzyna Zielińska.

Aktorka przyznaje, że Instagram jest dla niej nie tylko miejscem, gdzie może podzielić się wycinkiem swojego życia zawodowego i prywatnego, lecz przede wszystkim źródłem inspiracji i trendów, które obowiązują niemal na każdej płaszczyźnie. Zamiast więc tracić czas na dojazdy do sklepów stacjonarnych i stanie w długich kolejkach woli zajrzeć do internetu.

Czytaj także

Kalendarium

Gwiazdy

Media

Małgorzata Ohme: Zwycięstwo Magdy Wójcik w "Big Brotherze" pokazało, że Polacy szukają nowych źródeł inspiracji. Jesteśmy tolerancyjni i otwarci

Psycholog przyznaje, że w kuluarach Magda Wójcik nie była faworytką do zwycięstwa. Jednak to, co w oczach widzów mogło działać na jej niekorzyść, paradoksalnie otworzyło jej drogę do wygranej. Kielczanka bowiem wyróżniała się na tle innych chociażby tym, że była otwarta na środowiska LGBT i szanowała osoby o odmiennej orientacji seksualnej. Sympatia, jaką obdarzyli ją głosujący pokazuje, że w polskim społeczeństwie jest możliwa zmiana mentalności.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Film

Konrad Maximilian: "Fighter" nie jest filmem o biciu się. To opowieść o dojrzewaniu zagubionego człowieka

Polski widz jest gotowy na dobre kino gatunkowe – przekonuje reżyser. To z tego względu powstają takie filmy jak "Underdog", "Fighter" i produkcje Patryka Vegi. Konrad Maximilian zaznacza też, że jego debiutancki film jest nie tylko opowieścią o przemocy w ringu, ale też o dojrzewaniu człowieka, który chce naprawić błędy z przeszłości.