Newsy

Monika Zamachowska: trzeba być w kontakcie z modą, ze zmieniającymi się trendami

2017-03-17  |  06:55

Prezenterka stara się ubierać zgodnie z obowiązującymi trendami. Twierdzi, że często reprezentuje klienta, dla którego pracuje, musi więc wyglądać nieskazitelnie. Nie ukrywa, że nie zna się na modzie, dlatego korzysta z pomocy stylistów i projektantów. Ma też kilka gotowych stylizacji, w których zawsze dobrze się prezentuje. 

Monika Zamachowska należy do gwiazd często krytykowanych za nietrafione stylizacje. Styliści wytykają jej brak gustu i zamiłowanie do staroświeckich ubrań, nie pasujących do jej wieku lub sylwetki. Prezenterka nie ukrywa, że moda nie jest jej mocną stroną, stara się jednak zawsze dobierać stylizacje w zgodzie z aktualnymi sezonowymi trendami.

– Trzeba być w kontakcie z modą, ze zmieniającymi się trendami. Jak się ktoś nie zna, tak jak ja, to można zwrócić się do stylisty i posłuchać mądrej osoby – mówi Monika Zamachowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda twierdzi, że ma kilka zestawów ubrań na wyjątkowe okazje, które kompletuje zgodnie z obowiązującymi trendami mody. Pochodzą one od znanych polskich projektantów, m.in. Doroty Goldpoint. Prezenterka zabiera je w podróże służbowe, dzięki czemu ma pewność, że zawsze wygląda dobrze i odpowiednio do okazji.

– Muszę mieć zabezpieczenie w postaci rzeczy, w których i się dobrze czuję, i wiem, że wyglądam godnie, bo reprezentuję nie tylko siebie, lecz także mojego klienta, dla którego akurat pracuję mówi Monika Zamachowska.

Prezenterka podkreśla, że ze względu na obowiązki zawodowe bardzo dużo podróżuje po Polsce. Z tego powodu posiadanie kilku gotowych stylizacji jest dla niej absolutną koniecznością.

Czytaj także

Kalendarium

Moda

Media

Jarosław Kret: Zawsze chciałem kręcić filmy przyrodnicze, a przez przypadek zostałem pogodynkiem. Teraz realizuję plan B – piszę książki

Prezenter pogody zdradza, że ma w głowie sporo pomysłów, które właśnie przelewa na papier. Pracuje obecnie nad dwoma scenariuszami książek kryminalnych – kryminałów podróżniczych. Pracę nad nowymi publikacjami łączy z obowiązkami zawodowymi w stacji Nowa TV, gdzie zajmuje się przygotowywaniem prognozy pogody. Jego wielkim marzeniem jest realizowanie filmów przyrodniczych.

Handel

Blogerzy i opnie znajomych mają coraz większy wpływ na to, co kupujemy. Tradycyjne reklamy tracą na znaczeniu

Reklama ma coraz mniejsze znaczenie w komunikacji sprzedażowej, ważniejsza staje się komunikacja bezpośrednia i opinia najbliższych – wynika z badania „Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków”. Bardziej świadomie do zakupów podchodzą przede wszystkim osoby młode. Ufamy przede wszystkim rodzinie i znajomym, blogerom i vlogerom. Reklamy telewizyjne, internetowe i outdoorowe uznajemy za niewiarygodne i mało rzetelne. W epoce fake newsów i post-prawdy duże znaczenie mają mikroinfluencerzy. Skupiamy się na naszym najbliższym otoczeniu – podkreśla Adam Sanocki, prezes Attention Marketing.

Patronat Newserii

Seriale

Elżbieta Romanowska zagra w nowym serialu telewizyjnym pielęgniarkę. Premiera zaplanowana jest na wrzesień

Moja nowa bohaterka Ewa jest konkretna i bardzo kobieca. Dzięki tej postaci pokochałam sukienki. Ona wprost uwielbia je nosić i nawet jej uniform pielęgniarski jest bardzo dopasowany i wydekoltowany – podkreśla Elżbieta Romanowska. Aktorka na razie nie chce zdradzać wielu szczegółów dotyczących nowego serialu, do którego zdjęcia właśnie trwają. Romanowska ma jednak nadzieję, że widzowie szybko polubią jej bohaterkę.