Newsy

Współpraca branży modowej i hotelarskiej. Pokazy projektantów przyciągają do hoteli coraz więcej gości

2017-03-13  |  06:44
Mówi:Sabina Bartyzel, dyrektor generalna, Mercure Kraków Stare Miasto

Dorota Goldpoint, projektantka mody

Monika Zamachowska, prezenterka

  • MP4
  • Pokazy mody są dla hoteli jednym ze sposobów promocji i przyciągania nowych klientów. Chodzi o to, by nowoczesne wnętrza kojarzyły się gościom nie tylko z noclegiem i żywieniem, lecz także z rozrywką i atrakcjami na wysokim poziomie. Dlatego sieć hoteli Mercure zdecydowała się na współpracę z polską projektantką Dorotą Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała ona swoją nową kolekcję na sezon wiosna/lato 2017.

    Oprócz podstawowej działalności hotele coraz częściej stawiają na organizowanie prestiżowych wydarzeń towarzyskich. To dla nich zarówno promocja, jak i okazja do zaproszenia  nowych klientów. 

     

    – W ubiegłym roku zainaugurowaliśmy projekt Mercure with Fashion. Pierwszy tego typu event odbył się w Warszawie. Drugi miał miejsce 8 marca w Krakowie – mówi agencji Newseria Lifestyle, Sabina Bartyzel, dyrektor generalna Mercure Kraków Stare Miasto. Hotele Mercure to nowoczesne i piękne wnętrza i taka jest też moda, którą chcemy firmować.

    W najbliższym czasie w ramach projektu Mercure with Fashion odbędą się kolejne pokazy –  w Mercure Gdańsk Stare Miasto oraz w Mercure Warszawa Grand.  

    – Współpracując z modą, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też pamiętamy o naszych gościach, bo dla nich to olbrzymia atrakcja. Jest wielu mieszkańców Krakowa, którzy bardzo często nas odwiedzają i współpracują z hotelem. Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży – podkreśla Sabina Bartyzel.

    Do udziału w projekcie została zaproszona projektantka Dorota Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2017 pt. „Siła wolności”.

    – Mercure Kraków Stare Miasto to hotel, który wyrasta z miłości do design i jest tego idealnym przykładem. Odnajdziemy tu mieszankę tradycji, historii, ale także nowoczesności.  Jest w nim wiele stylowych elementów – mówi Dorota Goldpoint, projektantka mody.

    – Podjęliśmy decyzję, że chcemy w ramach Mercure with Fashion współtworzyć takie wydarzenia, jak pokazy mody, które idealnie komponują się w naszych wnętrzach – podkreśla Sabina Bartyzel.

    Wśród gości Hotelu Mercure Stare Miasto w Krakowie, podczas pokazu można było spotkać między innymi Beatę Tadlę, Annę Powierzę, Olgę Kalicką, Sandrę Staniszewską, Katarzynę Galicę, Karolinę Chapko i Karinę Kunkiewicz. Wieczór poprowadziła Monika Zamachowska, a o choreografię zadbał Jarek Szado.

    – Hotel Mercure Stare Miasto w Krakowie jest absolutnym fenomenem na tle krakowskich hoteli, a przecież ich w tym mieście nie brakuje. Jest tu niezwykła atmosfera, która idealnie pasuje do  spotkań towarzyskich różnego formatu. Jestem zachwycona tym miejscem. Każdy kto często podróżuje, tak jak ja, chciałby w hotelu odpocząć i poczuć się jak w domu – podkreśla Monika Zamachowska, prezenterka.

     

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Film

    Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

    Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

    Gwiazdy

    Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

    Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

    Konsument

    Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

    Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.