Newsy

Agnieszka Kałuża: wiele przeszłam, ale dzięki temu teraz mogę pomagać innym kobietom

2015-09-29  |  07:10

Było ciężko, rozwód kosztował mnie dużo zdrowia – mówi Agnieszka Kałuża. Przykre doświadczenia pozwalają jej jednak pomagać teraz innym kobietom w podobnej sytuacji. Zdaniem wokalistki po trudnych rozwodach kobiety tracą wiarę we własne siły i atrakcyjność. Ona stara się pomóc im odzyskać poczucie własnej wartości.

Rozprawa rozwodowa Agnieszki Kałuży i Michała Wójcika toczyła się blisko cztery lata. Na początku września tego roku warszawski sąd orzekł jednak rozwód, stwierdzając, że winę za rozpad małżeństwa ponosi wyłącznie Michał Wójcik, i uznając wszystkie roszczenia byłej już żony kabareciarza. Agnieszka Kałuża nie ukrywa, że minione cztery lata były dla niej wyjątkowe trudne. Stara się jednak znaleźć pozytywne strony swoich życiowych doświadczeń.

Było bardzo ciężko, wiele przeszłam, kosztowało mnie to dużo zdrowia, ale paradoksalnie moja sytuacja pomogła i pomaga wielu innym kobietom. Bo kobiety czasami nie znają swoich praw, są często zastraszane. Prowadzi to do tego, że ich poczucie wartości jest wyzerowane – mówi Agnieszka Kałuża agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Do wokalistki odzywają się kobiety, które są w podobnej sytuacji. Trudne doświadczenia z partnerami i sądowe batalie podkopują ich pewność siebie, wiarę we własne siły i poczucie atrakcyjności. Pytają, jak rozwiązać konkretne sytuacje, chcą również wiedzieć, jak odzyskać poczucie własnej wartości. Agnieszka Kałuża zapewnia, że cieszy się, że jej doświadczenia pomagają innym kobietom lepiej żyć i znowu czuć się szczęśliwymi.

Trzeba to odbudowywać krok po kroku, być cierpliwą i nie robić niczego w nadmiarze. Spokojnie, powoli dożyć do obranego celu, ale być konsekwentną, konsekwencja jest najważniejsza – mówi Agnieszka Kałuża.

Ona sama planuje wreszcie zostawić przeszłość za sobą i rozpocząć nowy etap w życiu. Chce na nowo cieszyć się życiem i rozwijać zawodowo.

Jestem wierna pewnym zasadom, wartościom w życiu, więc w tej kwestii się nic nie zmieniło. Po prostu teraz chcę być szczęśliwa, to jest mój główny cel: szczęście – mówi.

Agnieszka Kałuża chce wrócić do swojej największej pasji, jaką jest śpiewanie. Planuje też dalszy rozwój bloga Aga Pomaga, który ma charakter poradnikowy. Autorka udziela w nim rad dotyczących wystroju wnętrz, dbania o dom, a nawet codziennego życia i radzenia sobie z emocjami.

– Miałam już swój cykl Aga Pomaga w Radiu Kolor, w telewizji Puls też robiłam takie filmiki informacyjne o tym, co zrobić, żeby np. w domu pięknie pachniało, więc chcę to kontynuować. Chciałabym urządzać jakieś piękne wnętrza i ogólnie pomagać ludziom, żeby było im fajnie, lepiej i radośniej – mówi wokalistka.

Agnieszka Kałuża i Michał Wójcik pobrali się w 2008 roku. Już po trzech latach wokalistka złożyła jednak pozew rozwodowy przyczyną były zdrady, jakich miał dopuścić się kabareciarz.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.