Newsy

Aleksandra Kostka: Pogoda jest bezstronna i apolityczna, a najważniejsza jest ta w sercu

2019-02-07  |  06:45

Prezenterka pogody podkreśla, że w jej pracy poglądy polityczne nie mają znaczenia. Co prawda, na ekranie musi przekazywać różne prognozy – te dobre i te nieco mniej optymistyczne, ale najważniejsze jest dla niej wewnętrzne dobro i ciepło, którym można się podzielić z drugim człowiekiem.

Aleksandra Kostka doskonale wie, że prognoza pogody jest jednym z najchętniej oglądanych bloków programowych i stara się nie zawieść widzów.

– Bardzo się cieszę, że pogoda jest bezstronna, jest apolityczna, że nad jednymi i drugimi świeci słońce. Nad wszystkimi świeci słońce, nad wszystkimi jest pogoda, która wpływa – mam nadzieję – obojętnie jak na samopoczucie, ale najważniejsza jest pogoda w sercu – mówi agencji Newseria Lifestyle Aleksandra Kostka.

Prezenterka od wielu lat angażuje w liczne akcje charytatywne. Ostatnio wzięła udział w przygotowaniu kalendarza Fundacji Armageddon Challenge. Dochód z jego sprzedaży w całości będzie przeznaczony na Dom Dziecka i pomoc młodzieży z Ośrodka Wychowawczego w Pruszkowie. Zdaniem pogodynki, Polacy potrafią się zjednoczyć w słusznej sprawie. Najlepszym tego przykładem jest zbiórka na ostatnią puszkę WOŚP prezydenta Pawła Adamowicza.

– Myślę, że my, Polacy, mamy to w genach, że po prostu potrzebujemy takiej motywacji i potrzebujemy takiego zrywu, co pokazuje historia, więc my do takich zrywów jesteśmy stworzeni – mówi Aleksandra Kostka.

Pogodynka chętnie angażuje się w działania charytatywne, bo uważa, że to obowiązek każdego człowieka. Brała udział m.in. w takich akcjach, jak pokaz mody „Zima mroźna nam niegroźna”, zbiórka funduszy na budowę szkoły w Ghanie Omeny Mensah czy „Gwiazdy na Paluchu”, której celem była pomoc bezdomnym zwierzętom.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.