Newsy

Aleksandra Kostka: Pogoda jest bezstronna i apolityczna, a najważniejsza jest ta w sercu

2019-02-07  |  06:45

Prezenterka pogody podkreśla, że w jej pracy poglądy polityczne nie mają znaczenia. Co prawda, na ekranie musi przekazywać różne prognozy – te dobre i te nieco mniej optymistyczne, ale najważniejsze jest dla niej wewnętrzne dobro i ciepło, którym można się podzielić z drugim człowiekiem.

Aleksandra Kostka doskonale wie, że prognoza pogody jest jednym z najchętniej oglądanych bloków programowych i stara się nie zawieść widzów.

– Bardzo się cieszę, że pogoda jest bezstronna, jest apolityczna, że nad jednymi i drugimi świeci słońce. Nad wszystkimi świeci słońce, nad wszystkimi jest pogoda, która wpływa – mam nadzieję – obojętnie jak na samopoczucie, ale najważniejsza jest pogoda w sercu – mówi agencji Newseria Lifestyle Aleksandra Kostka.

Prezenterka od wielu lat angażuje w liczne akcje charytatywne. Ostatnio wzięła udział w przygotowaniu kalendarza Fundacji Armageddon Challenge. Dochód z jego sprzedaży w całości będzie przeznaczony na Dom Dziecka i pomoc młodzieży z Ośrodka Wychowawczego w Pruszkowie. Zdaniem pogodynki, Polacy potrafią się zjednoczyć w słusznej sprawie. Najlepszym tego przykładem jest zbiórka na ostatnią puszkę WOŚP prezydenta Pawła Adamowicza.

– Myślę, że my, Polacy, mamy to w genach, że po prostu potrzebujemy takiej motywacji i potrzebujemy takiego zrywu, co pokazuje historia, więc my do takich zrywów jesteśmy stworzeni – mówi Aleksandra Kostka.

Pogodynka chętnie angażuje się w działania charytatywne, bo uważa, że to obowiązek każdego człowieka. Brała udział m.in. w takich akcjach, jak pokaz mody „Zima mroźna nam niegroźna”, zbiórka funduszy na budowę szkoły w Ghanie Omeny Mensah czy „Gwiazdy na Paluchu”, której celem była pomoc bezdomnym zwierzętom.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.