Newsy

Anna Jagodzińska: Nauczyłam się ufać własnemu instynktowi. To mój największy sukces

2015-10-05  |  06:50

Słuchanie siebie i pozytywne myślenie to sposób na sukces według Anny Jagodzińskiej. Modelka twierdzi, że w ciągu dwunastu lat kariery zawodowej nauczyła się ufać swojemu instynktowi. Dzięki temu wie, co jest dla niej dobre, i nie robi niczego wbrew sobie. Za swój największy zawodowy sukces uważa okładkę amerykańskiego „Vogue'a”.

Anna Jagodzińska to jedna z polskich modelek, które odniosły światowy sukces. Od kilku lat pracuje w Stanach Zjednoczonych. Chodziła w pokazach takich domów mody, jak Givenchy, Louis Vuitton, Max Mara. Na swoim koncie ma okładki prestiżowych magazynów mody, m.in. „Vogue'a” i "Harper's Bazaar". Jako pierwsza Polka trafiła też na okładkę amerykańskiego wydania magazynu „Vogue”.

– Największym moim sukcesem w życiu zawodowym jest jak najbardziej amerykańska okładka „Vogue’a”, trzy włoskie okładki ze Stevenem Meiselem. Tak, to jest dla mnie bardzo duży sukces – mówi Anna Jagodzińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka twierdzi jednak, że w trakcie swojej kariery zawodowej odniosła jeszcze jeden, równie ważny sukces. Nauczyła się bowiem słuchać swojego instynktu i ufać mu.

– Wydaje mi się, że to jest bardzo duży sukces, żeby po prostu się zatrzymać i wsłuchać się w samą siebie, aby wybrać odpowiednią drogę – mówi Anna Jagodzińska. 

Zdaniem modelki słuchanie samego siebie jest niezmiernie ważne w jej zawodzie. Gdy zaczynała karierę w wieku 15 lat, czuła się rzucona na głęboką wodę. Z czasem jednak doszła do etapu, gdy nie robi nic wbrew samej sobie. Taką postawę trzeba jednak w sobie wypracować, a ona uczyła się tego każdego dnia.

– To jest droga, którą trzeba przejść. Wydaje mi się, że nie tylko kobieta pracująca w modelingu, ale każda kobieta zmaga się z różnymi rzeczami – mówi Anna Jagodzińska. 

Innym sposobem Anny Jagodzińskiej na sukces jest pozbycie się negatywnych myśli, przez które traci się zbyt wiele energii. Pozytywne nastawienie do życia modelki to także efekt codziennej pracy nad samą sobą.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.