Newsy

Anna Oberc: po wakacjach mam dużą motywację, aby wrócić do aktywnego życia zawodowego

2017-09-15  |  06:32

Aktorka w pełni wykorzystała mijające lato. Wypoczęła i jest gotowa do nowego sezonu teatralnego, który przywita na deskach teatru Kwadrat. Gwiazda ma w planach także inne aktywności zawodowe, nie chce ich jednak zdradzać przed podpisaniem kontraktów. Twierdzi bowiem, że jak większość aktorów jest przesądna.

Anna Oberc twierdzi, że letnie miesiące spędziła spokojnie, ale przyjemnie, w otoczeniu znajomych i przyjaciół. Gwiazda wypoczęła i jest gotowa w pełni wrócić do obowiązków zawodowych.

Mam w tej chwili dużą motywację, aby wrócić do aktywnego życia zawodowego – mówi Anna Oberc agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda zapewnia, że nie cierpi z powodu powakacyjnej depresji. Nie tęskni za latem, zwłaszcza że już szykuje się do kolejnego wyjazdu, tym razem zimowego.

– Kiedy wszyscy tutaj będą marzli, ja pojadę sobie do ciepłego, mam już pewne plany. Ale nie będę mówiła, żeby nie zapeszyć – mówi Anna Oberc.

Aktorka przez ponad rok była jedną z gwiazd popularnego serialu „Singielka”. Wraz z zakończeniem jego emisji przez stację TVN zniknęła z małego ekranu. Obecnie można ją oglądać na żywo, na deskach Teatru Kwadrat, gdzie gościnnie występuje w spektaklu „Otwarcie sezonu”. Jej partnerami są takie gwiazdy polskiej sceny jak Ewa Kasprzyk i Daniel Olbrychski.

– Mam coś mieć, ale wiecie, jak jest z projektami, dopóki nie ma umowy, dopóty nie rozmawia się na ten temat publicznie. Nie chciałabym zapeszać – mówi Anna Oberc.

Gwiazda nie ukrywa, że jest osobą przesadną, ale nie do przesady. Jej zdaniem jest to zresztą cecha często spotykana u aktorów. Wielu z nich niechętnie wypowiada się na temat niepotwierdzonych ostatecznie planów zawodowych.

 – My po prostu dbamy o to, by nic i nikt nie przeszkodził nam w osiągnięciu marzeń i spełnienia zawodowego – mówi Anna Oberc.

 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.