Newsy

Beata Kawka na Mikołajki daje córce pieniądze

2013-12-06  |  06:35

Beata Kawka przyznaje, że z okazji Mikołajek nie wybiera sama prezentów córce i nie chowa upominku w bucie. Od dawna ma przetestowany inny sposób.

– Umawiamy się, że na Mikołajki po prostu robię przelew, albo idziemy do sklepu i kupujemy jakiś przedmiot, np. jakieś ciuchy czy biżuterię. Trochę boję się już do tego buta wkładać, bo zdarzyło się, że parę razy nie trafiłam – zdradza Beata Kawka

Aktorka podkreśla, że jej córka jest osobą niezwykle osobliwą, jeśli chodzi o sposób ubierania się.

– Na pewno inaczej prezentuje się niż ja. Ona dba o każdy szczegół garderoby.– mówi Beata Kawka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Aktorka od dawna w wywiadach przyznaje, że Zuzia to jej największy skarb. Beata Kawka pokazała się publicznie z córką po raz pierwszy w zeszłym roku, m.in. na 20-tych urodzinach Polsatu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.