Newsy

Dorota Goldpoint: Styl pani prezydentowej Agaty Dudy jest nienaganny. Pierwsza dama jest doceniana również za granicą

2020-08-12  |  05:50

Projektantka od kilku lat współpracuje z Agatą Dudą. Tłumaczy, że stylizacje pierwszej damy wyróżnia elegancja. Ubrania, które wybiera na oficjalne wyjścia, są co prawda zróżnicowane pod względem kolorystycznym, lecz zawsze odpowiadają wymogom protokołu dyplomatycznego. Dorota Goldpoint zaznacza również, że Agata Duda dobrze reprezentuje Polskę poza jej granicami. Przez ostatnie pięć lat doczekała się wielu pochwał ze strony zagranicznych mediów.

– Styl pani prezydentowej Agaty Dudy jest nienaganny. Zawsze prezentuje się bardzo elegancko i jest ubrana adekwatnie do okoliczności. Pracuje w dyplomacji, w związku z czym obowiązują ją pewne zasady i strój musi być formalny. Pierwsza dama jest też doceniana za granicą. Biało-czarną suknię, którą miała na sobie  podczas wizyty u państwa Trumpów, magazyn „The Independent” określił jako szczególnie wyróżniającą się kreację – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Dorota Goldpoint.

Według projektantki niezwykłą zaletą Agaty Dudy jest świadomość swojej sylwetki. Pierwsza dama umiejętnie zakrywa wszystkie niedoskonałości figury i podkreśla atuty. To znacznie usprawnia ich współpracę.

– Pierwsza dama to wymagająca osoba, natomiast bardzo dobrze się z nią pracuje, ponieważ jest konkretna i wie, czego chce. Bardzo szybko przygotowujemy kreacje. Mamy ustalone terminy przymiarek i poprawek, to pozwala na sprawną realizację zleceń – zaznacza projektantka.

Tłumaczy, że figura Agaty Dudy pozwala na różne kroje sukienek i spódnic. Chociaż pierwsza dama mogłaby pozwolić sobie na eksperymenty – jest bowiem bardzo zgrabna – zazwyczaj wybiera dosyć zachowawcze formy. Wynika to głównie ze świadomości powagi pełnionej funkcji.

– Szczególnym elementem garderoby pierwszej damy jest podkreślenie talii paskiem. Pani Agata Duda jest bardzo wysoka i smukła, więc może pozwolić sobie na ołówkowe sukienki za kolano oraz spódnice w stylu z lat 70. Lubi żywe kolory, ale bardzo dobrze czuje się również w bieli. Czerwień, która nie nadaje się na oficjalne spotkania, zastępuje amarantem lub kolorem bordo – wyjaśnia.  

Dorota Goldpoint przyznaje, że nie może narzekać na brak pracy. Współpracuje z polskimi gwiazdami, ale ma też wiele zleceń z zagranicy. Pragnie, aby jej marka była odbierana jako luksusowa. Dlatego właśnie starannie dobiera osoby, dla których szyje. Tłumaczy, że każda klientka jest wyjątkowa i strojem chce ukazać jej indywidualne atuty. Projektantka doczekała się publikacji między innymi w amerykańskich mediach.

Nie jest tajemnicą, że pracuję w Dubaju, Londynie czy też Niemczech. Ubieram bardzo dużo znakomitych klientek na bardzo wysokich stanowiskach. Są to jednak realizacje objęte tajemnicą. Wiele klientek przyjeżdża do mnie specjalnie z zagranicy. Chcę być niszową marką, która szyje dla szczególnych osób – zaznacza.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Media

Katarzyna Cichopek: Program „Pytanie na śniadanie” szalenie mnie otwiera. Zdobywam nową wiedzę i rozwijam się

Aktorka zadebiutowała w roli prowadzącej program śniadaniowy „Pytanie na śniadanie” pod koniec sierpnia. Przyznaje, że jest to dla niej spore wyzwanie. Tłumaczy też, że format programu pozwala jej się rozwinąć. Ma nadzieję, że trud włożony w projekt zaowocuje sympatią widzów. Katarzyna Cichopek zaznacza, że cała produkcja mocno ją wspiera i trzyma za nią kciuki. Największą podporą jest dla niej współprowadzący Maciej Kurzajewski.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Aleksandra Kisio: Staram się robić dla naszego klimatu i naszej Ziemi jak najwięcej. Kiedyś byłam w tym temacie egoistką

Aktorka przekonuje, że można być eko nawet wtedy, gdy nie ma się zbyt dużo czasu i samozaparcia. Dawniej nie troszczyła się zbytnio  o środowisko, ale szybko zrozumiała, że wiele naszych działań może przyczynić się do jego ochrony i utrzymania naturalnych zasobów. Dlatego też poleca w tej kwestii metodę małych kroków i zachęca do ograniczania zużycia prądu i wody, segregacji śmieci, a także rezygnacji z foliówek i plastikowych butelek. Warto bowiem zacząć od rzeczy łatwych, których wprowadzenie nie będzie ani kosztowne, ani nie wywróci naszego życia do góry nogami.

Handel

Polacy najchętniej jedzą lody rzemieślnicze i z automatu. Od lat wybierają tradycyjne smaki

W Polsce przybywa lodziarni. – Chociaż rynek wydaje się już nasycony, to co roku otwierają się nowe punkty z lodami. I wszystkie bardzo dobrze sobie radzą – mówi Radosław Charubin, właściciel  marek Lody Bonano i U Lodziarzy. Największym powodzeniem cieszą się lody rzemieślnicze, naturalne oraz z automatu i choć Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków, to chętnie sięgają po nowości.