Newsy

Edyta Olszówka: aktorzy mówią do mnie „mamita”

2015-08-25  |  06:50

Edyta Olszówka kończy zdjęcia do serialu „Aż po sufit”, w którym gra Joannę, matkę dorastających dzieci. Aktorka wyznaje, że rola jest dla niej wyzwaniem, polubiła też bohaterkę. Zdradza również, że aktorzy na planie bardzo się zżyli i wołają do niej nawet „mamita” lub „mama”.

Dla mnie to jest wyzwanie, bo to jest taka rola, która jest normalna. Chciałabym, żeby widzowie polubili Joannę, bo ona jest tego warta. Jest bardzo silną kobietą, pracowitą, wytrwałą. Rozwija się zawodowo i rodzinnie. To spełniona, zadowolona z życia rodzinnego kobieta w Polsce, co jest rzadkie, ponieważ mamy dużo powodów do frustracji i nie ma u nas partnerstwa, miłości – mówi Edyta Olszówka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Serial ma trafić na antenę stacji TVN we wrześniu. Aktorce partnerować będzie Cezary Pazura, który zagra jej męża i ojca rodziny Domirskich. Olszówka zdradza, że serial nie będzie opowiadał o idealnej rodzinie, a o ludziach z problemami i różnymi rozterkami. Ma też nadzieję, że publiczność dzięki serialowi, nauczy się mówić o uczuciach i własnych emocjach w swoich rodzinach.

To nie jest opowieść o ludziach, którzy są doskonali, wręcz przeciwnie. To serial o ludziach, którzy mają mnóstwo problemów. Priorytetem w ich hierarchii wartości nie są jednak pieniądze, tylko więź, bliskość. Jeżeli nam się tylko uda taki flow stworzyć między nami a publicznością, że publiczność poczuje, że tak można, to będzie dla nas takie odkrywcze, bo my do tej pory społecznie baliśmy się mówić o uczuciach – uważa gwiazda.

W serialu wystąpią również Małgorzata Foremniak, Karolina Staniec, Krzysztof Chodorowski, Kamil Szeptycki, Erika Karkuszewska. Edyta Olszówka wyjawia, że wszyscy bardzo się zżyli, a na nią wołają nawet „mama”.

Wstajemy o czwartej rano, jest ostre tempo, ponieważ musimy zdążyć na wrzesień. Praca jest ciężka, ale sympatyczna. Jest nam dobrze ze sobą i chyba się tak rodzinnie ze sobą poznajdywaliśmy. Aktorzy mówią do mnie „mamita”, „mama”. Zatem spełniam dobrze zadania mamy – mówi Edyta Olszówka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.