Mówi: | Gabi Drzewiecka |
Funkcja: | dziennikarka muzyczna |
Gabi Drzewiecka: Lubię się malować. Uwielbiam czarną kreskę i bezczelny pomarańcz na ustach
Dziennikarka z ogromną przyjemnością chłonie wszystkie nowinki makijażowe i kosmetyczne, a trendy na ten sezon szczególnie do niej przemawiają, bo jest w nich zaakcentowane to, co lubi najbardziej – mocno podkreślone oko, rozświetlenie cery i soczyste kolory na ustach. Dziennikarka nie lubi się pokazywać publiczne w wersji sauté. Jej zdaniem czasem niewiele trzeba, by podkreślić swoje atuty, a dzięki temu czuć się piękną i zadbaną.
Gabi Drzewiecka zdradza, że jej typowy poranek zaczyna się od filiżanki kawy, włączenia ulubionego programu śniadaniowego i rytuałów pielęgnacyjnych. Podstawą jest dokładne oczyszczenie i nawilżenie skóry twarzy, później przychodzi czas na makijaż dostosowany do sytuacji bądź planu dnia. Dziennikarka bardzo docenia znaczenie kosmetyków kolorowych, dzięki którym można zatuszować niedoskonałości skóry, podkreślić naturalne walory urody i dostosować wygląd do aktualnych trendów.
– Jestem osobą, która bardzo lubi się malować i lubi kosmetyki, więc zawsze zaglądam makijażystkom do kosmetyczek, pytam o nowości, jakie mają sztuczki. Lubię czarną kreskę na oku, bardzo lubię wyraziste usta, kolorowe, pomarańczowe, różowe, lubię ten błysk na policzku i bronzer. Wszystko lubię na twarzy – mówi agencji Newseria Gabi Drzewiecka, dziennikarka muzyczna.
Dziennikarka przyznaje, że wszystkie trendy proponowane przez ekspertów z Sephory na ten sezon przypadły jej do gustu i każdy z nich postara się wypróbować w nowej, odświeżonej formule. Od zawsze lubi mocno podkreślone oko, dlatego też przedłuża rzęsy. Dodatkowo, aby nadać im objętości, przy ich linii używa cienia w kolorze kakaowym. Tym samym kosmetykiem delikatnie podkreśla brwi. Jeśli chodzi o usta, to najczęściej stawia na żywe, wyraźne kolory, bo jej zdaniem – dobrze współgrają z cerą i stylem bycia.
– Wszystko do mnie trafia, a szczególnie czarna kreska i rozświetlacz, bo to sprawia, że twarz jest po prostu trójwymiarowa i wygląda naprawdę pięknie. Dobrze i pewnie czuję się w różach – nawet pasują do mojej karnacji, więc i fuksja również. Poza tym lubię taki bezczelny pomarańcz na ustach, bardzo to fajnie wygląda – mówi Gabi Drzewiecka.
Drzewiecka przyznaje, że rzadko pokazuje się bez make-up’u. Stara się tak zorganizować sobie czas, by znaleźć choć chwilę na kilka makijażowych trików, dzięki którym czuje się znacznie lepiej.
– Nie przepadam jakoś za pokazywaniem się sauté, ale jest to bardziej kwestia przyzwyczajenia, niż tego, że uważam, że wyglądam tak tragicznie. Ogólnie jednak jest tak, że jak mam rano gdzieś wyjść, to zawsze coś sobie przygotuję na twarzy – mówi Gabi Drzewiecka.
Dziennikarka zdradza też, że nie używa typowych podkładów, ale kremy CC, na które stosuję najpierw puder ryżowy, a potem bronzery, róże i pudry wykończeniowe.
Czytaj także
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-09-18: Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
- 2024-09-09: Gabi Drzewiecka: Wysiłek fizyczny podczas realizacji zdjęć do „Azja Express” był straszny. Całe moje jestestwo czuło ten ból wyjazdu
- 2024-09-19: Gabi Drzewiecka i Jagna Niedzielska: Filipińczycy są ludźmi otwartymi i im mniej mają, tym więcej chcą ci dać. To jest wzruszające i na pewno dające do myślenia
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-27: Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów
- 2022-07-15: Polscy producenci kosmetyków szukają alternatywnych rynków dla Rosji. Wojna przerwała eksport na Wschód i utrudniła dostęp do surowców
- 2022-06-15: Ewa Szabatin: Botoks jest bezpieczny i bardzo dobrze przebadany. Uważam, że można go stosować i nie jest to takie straszne
- 2022-01-10: Branża kosmetyczna szuka alternatyw dla plastiku. Popularność zyskują opakowania zwrotne i wielokrotnego użytku
- 2021-10-13: Karolina Pilarczyk: Nie jestem osobą, która spędza godziny przed lustrem. Wieczorowy makijaż na wielkie wyjścia zajmuje mi 15 minut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.