Newsy

Agnieszka Szulim: Czasami zaliczam wpadki modowe. Nie przejmuję się tym

2013-10-15  |  10:30

Zdarza się, że ktoś powie, że jestem beznadziejnie ubrana. Przeżyję. Jestem normalna i czasami zaliczam wpadki – mówi Agnieszka Szulim w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Mam cudowną stylistkę, Sylwię Brzezińską, z którą współpracuję w telewizji i prywatnie. My się po prostu świetnie rozumiemy. Ona dokładnie wie, co mi się podoba, jaki mam styl. A że mamy podobny styl, to ogólnie jest trzy razy łatwiej. To jest –  przy tym natłoku zajęć i różnych obowiązków – niesamowita wygoda, jak jest ktoś, do kogo mogę zadzwonić i powiedzieć: „Sylwia, mam wyjście, błagam, ratuj!” – mówi dziennikarka.

Agnieszka Szulim jednak nie zawsze korzysta z pomocy stylistki. I choć przylgnęła do niej łatka gwiazdy, która bez pomocy specjalistki nie potrafi się ubrać, przyznaje, że często sama dobiera swoje stroje.

Agnieszka Szulim zapewnia, że uodporniła się już na wszelkie złośliwe komentarze – zarówno te dotyczące jej garderoby, jak i jej samej.

Najgorsze komentarze to są chyba te, w których są jakieś ewidentne kłamstwa, które mają na celu zrobienie mi krzywdy. Takie też są, oczywiście, i tych nie lubię, zwłaszcza, kiedy mijają się zupełnie z prawdą. Jak one dotyczą ciuchów, to chyba nie ma czegoś takiego, co mogłoby mnie zaboleć. Nie obrażam się na kolegów z gazet, którzy krytykują różne celebrytki – przekonuje Agnieszka Szulim.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.