Mówi: | Aneta Kręglicka |
Funkcja: | modelka, właścicielka agencji reklamowej |
Aneta Kręglicka o pokazie Macieja Zienia: Kościół zawsze był miejscem sztuki
Aneta Kręglicka, wieloletnia przyjaciółka Macieja Zienia broni projektanta, który najnowszy pokaz mody zorganizował w kościele. Tych, którzy publicznie skrytykowali imprezę, oskarża o chęć wypromowania się na nazwisku artysty.
– To jest oczywiście kwestia wrażliwości i odbioru ludzi. Ja nie czuję tej kontrowersji. Jestem pewna, że intencją Maćka nie było wywołanie skandalu. Po prostu szukał nowego miejsca, nowych inspiracji. Poza tym kościół zawsze był miejscem i jest sztuki – powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Aneta Kręglicka.
Jej zdaniem osoby, które krytykują Zienia za zorganizowanie go w kościele, mają złe intencje.
– Wydaje mi się, że niektórzy wykrzykują te kontrowersyjne zdania po to, żeby samemu zaistnieć – skomentowała krótko gwiazda.
Do pokazu mody w kościele krytycznie odniósł się m.in. Marcin Tyszka, który na swoim profilu facebookowym napisał „Usunąłem zdjęcie
Maćka Zienia z twarzami modelek, gdyż dziewczyny wstydzą się swego udziału w tym przedsięwzięciu. Pewnie dla nas wszystkich, a szczególnie dla projektanta byłoby lepiej, gdybyśmy nie zobaczyli tego dzieła. Maciek chciał rozgłosu i będzie je miał. Jutro media będą miały o czym pisać."
Suchej nitki nie zostawiła na Zieniu także Karolina Korwin-Piotrowska, która na łamach jednego z tabloidów powiedziała: „Każda prowokacja powinna mieć zaplecze intelektualne. U Zienia tego ewidentnie nie było. Chciał wywołać skandal, no to go ma. Zień słabe ciuchy przykrył pokazem w kościele. Kościół to miejsce kultu. Jak się zaprasza do niego warszawkę to trzeba mieć świadomość, że będzie kwas. Mnie zatkało, jak zobaczyłam modelki na tle ołtarza”.
Dla stylistki Joanny Horodyńskiej sam pokaz nie do końca był profanacją miejsca, ale już impreza po pokazie w katakumbach kościoła nie przypadła jej do gustu.
– Wiedziałam od początku, gdzie się ten pokaz odbędzie. Byłam spokojna, bo wiedziałam, że ten pokaz jest odpowiednio przygotowany. Były zastosowane wszystkie procedury, które umożliwiały zorganizowanie takiego wydarzenia w tym miejscu – informuje Aneta Kręglicka.
Kuria warszawska, kiedy sprawa wyszła na jaw, przeprosiła wiernych za udzielenie pozwolenia na pokaz, tłumacząc się niewiedzą na temat
szczegółów imprezy. „Ks. proboszcz parafii wyraził zgodę na powyższą prezentację w dobrej wierze i z zapewnieniem, że będzie to zamknięty pokaz strojów ślubnych” – napisał w oświadczeniu rzecznik prasowy Archidiecezji Warszawskiej ks. Rafał Markowski.
Najnowszy pokaz Macieja Zienia odbył się na początku listopada w kościele św. Augustyna na warszawskiej Woli. Skąpo ubrane modelki prezentowały stroje projektanta w rytmie muzyki z filmów „Brokeback Mountain" (opowieść o gejowskiej miłości) i „Dziecko Rosemary”. Maciej Zień nie zabrał jak do tej pory głosu w tej sprawie.
Czytaj także
- 2024-06-11: Wybuch wojny w Ukrainie napędził nowy wyścig zbrojeń. Polski przemysł stara się wykorzystywać te szanse
- 2024-01-29: Aneta Glam-Kurp: Liczę na to, że Krzysztof Stanowski zdecyduje się na zdemaskowanie Caroline Derpienski. Bardzo by mi to pomogło, bo ona oszukuje ludzi i nie daje mi spokoju
- 2024-01-02: Aneta Glam-Kurp: Nie chciałam się przywitać z Natalią Janoszek, bo słyszałam, że oszukała całą Polskę, a ja nie toleruję kłamstwa. W dżungli spojrzałam na nią z innej perspektywy
- 2024-01-18: Aneta Glam-Kurp: Jestem muzą i inspiracją George’a. Bardzo dużo rozmawiamy o różnych wynalazkach, ja również daję mu jakieś ciekawe pomysły
- 2024-01-11: Aneta Glam-Kurp: Zawsze czułam się królową przetrwania w Miami. W nowym programie też doskonale radzę sobie z różnymi dramami
- 2023-12-22: Aneta Glam-Kurp: Tym razem święta i sylwestra spędzimy w Miami. W domu zawsze mamy szampana na 800 osób
- 2023-11-03: Aneta Glam-Kurp: Caroline Derpienski jest bardzo złym przykładem dla nastolatek. Pokazuje, że wyznacznikiem wartości kobiety jest torebka – w jej przypadku podróbka
- 2023-11-07: Aneta Glam-Kurp: Nie boję się Caroline Derpienski. Mam armię adwokatów i jeśli ktoś spróbuje ze mną zadrzeć, to jest skończony
- 2023-10-04: Aneta Glam-Kurp: Caroline Derpienski poniża normalnych ludzi. Nie trzeba mieć męża miliardera i drogiego auta, żeby być wartościową osobą
- 2023-12-12: Aneta Glam-Kurp: Nawet dziewczyna wychowana w nędznych warunkach na wsi może spełnić swoje marzenia. Można zacząć od niczego, a później mieć bajkowe życie jak ja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.