Newsy

Anna Bałon została reporterką z imprez showbiznesowych

2013-11-14  |  10:25
Anna Bałon kolejny raz próbuje swoich sił w mediach. Najpierw był program "Top Model", potem odchudzanie się na oczach telewidzów w "Dzień dobry TVN", teraz przyszedł czas wywiady z gwiazdami podczas imprez showbiznesowych. Materiały mają być dostępne na Facebooku modelki oraz na portalach plotkarskich.

Anna Bałon zapowiada, że jej materiały będą na wysokim poziomie, bo zdobyła już niemałe doświadczenie w telewizji.

– Dzięki programowi "Top Model" czy programowi w TVN o odchudzaniu, jestem trochę oswojona z kamerą, jednak i tak się stresuję – mówi Anna Bałon agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka nagrała już pierwszy wywiad, ale nie chce zdradzać szczegółów rozmowy. Ma nadzieję, że wstrząśnie mediami.

– To będzie takie boom, czekajcie – zachwala swój materiał.

Anna Bałon w swoich wywiadach będzie pytała gwiazdy o ich bieżące sprawy lub tematy związane z imprezą, na której nagrany zostanie wywiad. Zdaniem Bałon, takie szybkie wywiady podczas branżowych imprez będą też okazją dla gwiazd do zdementowania plotek.

– Najlepiej wychodzą takie niezaplanowane rozmowy. Łatwo mi będzie rozmawiać na początek z dziewczynami z "Top Model", dlatego że, przeszłam sama przez ten program. Wiem, o co pytać, na jakie tematy byłaby ciekawa rozmowa. Na pewno z jednym z projektantów mam zaplanowaną rozmowę – zapowiada Anna Bałon.

Rozmowy początkującej dziennikarki z gwiazdami nie są jeszcze dostępne w sieci. Na razie jej umiejętności można ocenić oglądając w internecie jej wywiad z Dawidem Kwiatkowskim. Bałon swoje kwalifikacje chce jednak podnosić. W tym roku akademickim zaczęła studia dziennikarskie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.