Newsy

Anna Bałon została reporterką z imprez showbiznesowych

2013-11-14  |  10:25
Anna Bałon kolejny raz próbuje swoich sił w mediach. Najpierw był program "Top Model", potem odchudzanie się na oczach telewidzów w "Dzień dobry TVN", teraz przyszedł czas wywiady z gwiazdami podczas imprez showbiznesowych. Materiały mają być dostępne na Facebooku modelki oraz na portalach plotkarskich.

Anna Bałon zapowiada, że jej materiały będą na wysokim poziomie, bo zdobyła już niemałe doświadczenie w telewizji.

– Dzięki programowi "Top Model" czy programowi w TVN o odchudzaniu, jestem trochę oswojona z kamerą, jednak i tak się stresuję – mówi Anna Bałon agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka nagrała już pierwszy wywiad, ale nie chce zdradzać szczegółów rozmowy. Ma nadzieję, że wstrząśnie mediami.

– To będzie takie boom, czekajcie – zachwala swój materiał.

Anna Bałon w swoich wywiadach będzie pytała gwiazdy o ich bieżące sprawy lub tematy związane z imprezą, na której nagrany zostanie wywiad. Zdaniem Bałon, takie szybkie wywiady podczas branżowych imprez będą też okazją dla gwiazd do zdementowania plotek.

– Najlepiej wychodzą takie niezaplanowane rozmowy. Łatwo mi będzie rozmawiać na początek z dziewczynami z "Top Model", dlatego że, przeszłam sama przez ten program. Wiem, o co pytać, na jakie tematy byłaby ciekawa rozmowa. Na pewno z jednym z projektantów mam zaplanowaną rozmowę – zapowiada Anna Bałon.

Rozmowy początkującej dziennikarki z gwiazdami nie są jeszcze dostępne w sieci. Na razie jej umiejętności można ocenić oglądając w internecie jej wywiad z Dawidem Kwiatkowskim. Bałon swoje kwalifikacje chce jednak podnosić. W tym roku akademickim zaczęła studia dziennikarskie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.