Newsy

Anna Popek radzi jak być dobrą gospodynią domową

2013-11-12  |  08:25
Anna Popek i jej młodsza siostra w nowo wydanej książce „Siostry gotują” radzą jak połączyć karierę zawodowe z atrakcyjnym wyglądem oraz zdrowym odżywianiem się. W książce jest szereg porad jak prowadzić dom, znaleźć czas na rodzinę i wychowywanie dzieci, w czasach, w których większość dnia zajmuje praca.

– Według medycyny chińskiej, spożywanie nabiału w nadmiarze powoduje celullit, a także różne choroby dróg oddechowych. Moja siostra i ja od lat nie jemy nabiału i nie dotyczy nas ta przypadłość. Z "Kuchni sióstr" można również dowiedzieć się, jaki jest sposób na maseczkę wygładzającą, ujędrniającą i odmładzającą. To maseczka oparta na polskich ziołach, czyli lipa, len i jeszcze jeden sekretny składnik, który znajdzie się w książce – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Popek.

„Siostry gotują” to jednak przede wszystkim zbiór przepisów kulinarnych. Także tych nietypowych, które mają poprawić relacje z partnerem. Popek i Krupa doradzają, jak podobać się mężczyźnie i co zrobić, żeby związek był trwały. Autorki czerpią z własnych doświadczeń.

– To są nasze przemyślenia, może niezbyt odkrywcze, ale każde pokolenie ma prawo wpaść na własną receptę na szczęście. Opieramy się na doświadczeniu, czasami były to doświadczenia nieudane, jak w moim przypadku, bo niestety jestem rozwódką – zdradza Anna Popek.

Dziennikarka jest przekonana, że z każdego niemiłego doświadczenia trzeba wyciągnąć pozytywne wnioski na przyszłość. Autorki książki radzą też kobietom, co mogą poprawić w swoim zachowaniu oraz jak lepiej się przygotować na wyzwania, jakie niesie ze sobą współczesność.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.