Newsy

Beata Kawka na Mikołajki daje córce pieniądze

2013-12-06  |  06:35

Beata Kawka przyznaje, że z okazji Mikołajek nie wybiera sama prezentów córce i nie chowa upominku w bucie. Od dawna ma przetestowany inny sposób.

– Umawiamy się, że na Mikołajki po prostu robię przelew, albo idziemy do sklepu i kupujemy jakiś przedmiot, np. jakieś ciuchy czy biżuterię. Trochę boję się już do tego buta wkładać, bo zdarzyło się, że parę razy nie trafiłam – zdradza Beata Kawka

Aktorka podkreśla, że jej córka jest osobą niezwykle osobliwą, jeśli chodzi o sposób ubierania się.

– Na pewno inaczej prezentuje się niż ja. Ona dba o każdy szczegół garderoby.– mówi Beata Kawka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Aktorka od dawna w wywiadach przyznaje, że Zuzia to jej największy skarb. Beata Kawka pokazała się publicznie z córką po raz pierwszy w zeszłym roku, m.in. na 20-tych urodzinach Polsatu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.