Newsy

Beata Kawka na Mikołajki daje córce pieniądze

2013-12-06  |  06:35

Beata Kawka przyznaje, że z okazji Mikołajek nie wybiera sama prezentów córce i nie chowa upominku w bucie. Od dawna ma przetestowany inny sposób.

– Umawiamy się, że na Mikołajki po prostu robię przelew, albo idziemy do sklepu i kupujemy jakiś przedmiot, np. jakieś ciuchy czy biżuterię. Trochę boję się już do tego buta wkładać, bo zdarzyło się, że parę razy nie trafiłam – zdradza Beata Kawka

Aktorka podkreśla, że jej córka jest osobą niezwykle osobliwą, jeśli chodzi o sposób ubierania się.

– Na pewno inaczej prezentuje się niż ja. Ona dba o każdy szczegół garderoby.– mówi Beata Kawka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Aktorka od dawna w wywiadach przyznaje, że Zuzia to jej największy skarb. Beata Kawka pokazała się publicznie z córką po raz pierwszy w zeszłym roku, m.in. na 20-tych urodzinach Polsatu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.