Mówi: | Dominika Gwit |
Funkcja: | dziennikarka, aktorka |
Dominika Gwit: to, że jestem aktorką, bardzo pomaga mi w pracy w public relations
Aktualizacja 11:30
Dominika Gwit postanowiła spróbować swoich sił w public relations. Znana aktorka i dziennikarka od czerwca pracuje w ZaZa Media, gdzie zajmuje się obsługą klientów korporacyjnych. Należy do nich m.in. Endemol, producent programu „SuperSTARcie”. Dominika Gwit mówi, że bardzo lubi pracę przy tym muzycznym show, bo może na żywo obserwować pracę artystów. Jak przyznaje, doświadczenie aktorskie bardzo pomaga jej kontaktach z gwiazdami.
Dominika Gwit pracuje w mediach już od 5 lat. Od 2010 do 2014 roku była dziennikarką Polskiej Agencji Prasowej, gdzie zajmowała się kulturą i show-biznesem. Jednocześnie nie rezygnowała z kariery aktorskiej. Grała m.in. w serialu „Przepis na życie”, w którym kreowała rolę Zośki „Grubej”. W czerwcu 2014 roku postanowiła spróbować swoich sił w public relations i zaczęła pracę w agencji ZaZa Media na stanowisku specjalisty ds. PR. Dominika Gwit przyznaje, że doświadczenie zdobyte na planie filmowym bardzo pomaga jej w obecnej pracy.
– To, że jestem aktorką, myślę, że wpływa pozytywnie na kontakty z osoby ze środowiska teraz, kiedy jestem w mediach z tej drugiej strony, bo znamy się, lepiej się rozumiemy. Teraz jestem w public relations, zajmuje się różnymi programami telewizyjnymi, różnymi firmami, artystami. Dla mnie jest to rewelacyjne praca, bo się rozwijam – mówi Dominika Gwit w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Wśród klientów agencji ZaZa Media jest m.in. z Endemol, producent muzycznego show TVP2 „SuperSTARcie”. Dominika Gwit nie kryje, że bardzo lubi pracę przy tym programie.
– Uczestniczę tam w próbach, jestem podczas kręcenia programów z ramienia promocji. Bardzo to lubię i bardzo mi się podoba ten program. Uważam, że gwiazdy są rewelacyjne, świetnie sobie radzą. A to, że mogę zobaczyć to wszystko na żywo, obserwować, podglądać artystów w czasie prób, jest dla mnie bardzo pouczające i rozwijające, dlatego bardzo się cieszę, że mogę pracować przy tym programie – mówi Dominika Gwit.
Dominika Gwit jest absolwentką szkoły aktorskiej Lart StudiO w Krakowie. Ukończyła także studia w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza oraz Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. W 2012 roku zdała eksternistyczny egzamin aktorski w Związku Artystów Scen Polskich. Popularność przyniosła jej rola Kai w filmie Katarzyny Rosłaniec „Galerianki”.
Czytaj także
- 2024-12-10: Katarzyna Ankudowicz: Jak ludzie odbiorą moje rolki, to jest ich sprawa. Muszę stawić czoło krytyce
- 2024-12-18: Piotr Szwedes: Teraz znowu zrobił się trend na brzydotę. Pokazujemy coś brudnego, siebie bez makijażu, że jesteśmy tacy prawdziwi
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-07-15: Małe i średnie firmy w UE zbyt wolno się cyfryzują. Polskie przedsiębiorstwa dużo poniżej unijnej średniej
- 2024-05-23: Obawiamy się o nasze dane, ale udostępniamy je chętnie w social mediach. Eksperci ostrzegają przed nieprzemyślanym relacjonowaniem życia
- 2024-06-03: Polacy nie mają świadomości, jak wiele informacji na swój temat udostępniają w internecie. Dane te są wykorzystywane przez cyberprzestępców
- 2024-03-05: Uzależnienie od ekranów i gier dotyczy nawet małych dzieci. Profilaktyka potrzebna jest już od najmłodszych lat
- 2024-03-27: Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia
- 2024-02-07: Monika Richardson: Jeżeli miałabym wracać do telewizji, to tylko do mediów publicznych. W TVP panuje jednak większy chaos, niż zakładałam, i brakuje strategii wprowadzania zmian
- 2024-01-15: Influencerzy mogą wpływać na decyzje wyborców, ale i taktykę partii. Ich obecność w dyskursie zmusza tradycyjne media do radykalizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.