Newsy

Dominika Gwit: to, że jestem aktorką, bardzo pomaga mi w pracy w public relations

2014-11-25  |  06:50

Aktualizacja 11:30

Dominika Gwit postanowiła spróbować swoich sił w public relations. Znana aktorka i dziennikarka od czerwca pracuje w ZaZa Media, gdzie zajmuje się obsługą klientów korporacyjnych. Należy do nich m.in. Endemol, producent programu SuperSTARcie. Dominika Gwit mówi, że bardzo lubi pracę przy tym muzycznym show, bo może na żywo obserwować pracę artystów. Jak przyznaje, doświadczenie aktorskie bardzo pomaga jej kontaktach z gwiazdami.

Dominika Gwit pracuje w mediach już od 5 lat. Od 2010 do 2014 roku była dziennikarką Polskiej Agencji Prasowej, gdzie zajmowała się kulturą i show-biznesem. Jednocześnie nie rezygnowała z kariery aktorskiej. Grała m.in. w serialu Przepis na życie, w którym kreowała rolę Zośki Grubej. W czerwcu 2014 roku postanowiła spróbować swoich sił w public relations i zaczęła pracę w agencji ZaZa Media na stanowisku specjalisty ds. PR. Dominika Gwit przyznaje, że doświadczenie zdobyte na planie filmowym bardzo pomaga jej w obecnej pracy.

To, że jestem aktorką, myślę, że wpływa pozytywnie na kontakty z osoby ze środowiska teraz, kiedy jestem w mediach z tej drugiej strony, bo znamy się, lepiej się rozumiemy. Teraz jestem w public relations, zajmuje się różnymi programami telewizyjnymi, różnymi firmami, artystami. Dla mnie jest to rewelacyjne praca, bo się rozwijam  – mówi Dominika Gwit w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wśród klientów agencji ZaZa Media jest m.in. z Endemol, producent muzycznego show TVP2 „SuperSTARcie”. Dominika Gwit nie kryje, że bardzo lubi pracę przy tym programie.

Uczestniczę tam w próbach, jestem podczas kręcenia programów z ramienia promocji. Bardzo to lubię i bardzo mi się podoba ten program. Uważam, że gwiazdy są rewelacyjne, świetnie sobie radzą. A to, że mogę zobaczyć to wszystko na żywo, obserwować, podglądać artystów w czasie prób, jest dla mnie bardzo pouczające i rozwijające, dlatego bardzo się cieszę, że mogę pracować przy tym programie – mówi Dominika Gwit.

Dominika Gwit jest absolwentką szkoły aktorskiej Lart StudiO w Krakowie. Ukończyła także studia w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza oraz Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. W 2012 roku zdała eksternistyczny egzamin aktorski w Związku Artystów Scen Polskich. Popularność przyniosła jej rola Kai w filmie Katarzyny Rosłaniec Galerianki.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.