Newsy

Edyta Zając-Rzeźniczak muzą Agnieszki Maciejak. Urzekł mnie jej wewnętrzny spokój

2017-09-25  |  06:56

Edyta jest przepiękną kobietą i niesamowicie ciepłą osobą. Jej typ urody zawsze mnie inspirował, a charakter uspokajał i działał kojąco – podkreśla Agnieszka Maciejak. Projektantka nie ukrywa, że niebanalna uroda, wyrafinowany styl i szlachetna osobowość modelki były zaczątkiem wielu wspaniałych kreacji, które wyszły z jej pracowni. Edyta Zając-Rzeźniczak twierdzi, że to dla niej ogromne wyróżnienie i bardzo ceni sobie tę współpracę.

Agnieszka Maciejak przyznaje, że w tym sezonie w swoich projektach stawia na kobiecość, zwiewność i delikatność, a ich synonimem jest właśnie Edyta Zając-Rzeźniaczak.

– Nasza współpraca zaczęła się od doświadczeń zawodowych, natomiast zawsze wiedziałam, że jest to coś więcej niż po prostu praca między projektantem a modelką, ponieważ osobowość Edyty zawsze emanowała niesamowitym spokojem, niesamowitym bezpieczeństwem i szlachetnością charakteru. Spośród wielu zawodowych doświadczeń Edyta jest mi droga, będąc dokładnie tą osobą – mówi agencji Newseria Agnieszka Maciejak, projektantka.

Edyta Zając-Rzeźniaczak w tym roku towarzyszyła Agnieszce Maciejak podczas Flesz Fashion Night. Żona Jakuba Rzeźniczaka zaprezentowała się w ekstrawaganckiej kreacji w kolorze pudrowego różu. Stylizacja składała się z dwóch elementów – długiej, rozkloszowanej spódnicy uszytej z kilku warstw lekkiego, zwiewnego materiału i oryginalnego topu, wykonanego z kwiatów z pastelowej skóry. Modelka skutecznie przykuła uwagę fotoreporterów i zgromadzonych gości. Edyta Zając-Rzeźniczak podkreśla, że jest jej niezmiernie miło być muzą takiej wyjątkowej projektantki.

– To jest dla mnie niesamowite wyróżnienie, ale tak jak powiedziała Agnieszka, znamy się od tylu lat i łączy nas nie tylko więź zawodowa, lecz także taka przyjacielska, ludzka. Jest to dla mnie niesamowite,  że mogłam dorastać pod jej okiem i wielokrotnie chodzić u niej w pokazach, a teraz być jej muzą. Jestem trochę onieśmielona, cały czas dociera to do mnie, to wspaniałe uczucie – mówi Edyta Zając-Rzeźniczak, modelka.

Obie panie zgodnie przyznają, że na co dzień chętnie stawiają na wygodę i wybierają styl luźny bądź sportowy. Kluczowym elementem stylizacji są legginsy – sztandarowy produkt Agnieszki Maciejak.

– Legginsy, ramoneska, wyciągnięty t-shirt, botki – tak ubieram się na co dzień, to jest mój styl prywatnie. Wielokrotnie powtarzałam w wywiadach, że cenię sobie projekty polskich projektantów, na co dzień też ubieram się w ubrania od nich, mam oczywiście legginsy od Agnieszki, więc jest mi dodatkowo miło, że na co dzień mogę nosić ubrania z jej pracowni – mówi Edyta Zając-Rzeźniczak.

– Ostatnio myślałam o tym, ile lat nie miałam na sobie innych spodni aniżeli legginsy, które mają dawać wygodę, a jednocześnie pozwalają dobrze wyglądać kobietom, które intensywnie pracują lub intensywnie przeżywają życie. Na co dzień ubieram się tylko w swoje projekty, są to legginsy i zawsze jakaś bardzo luźna bluzka, ponieważ w mojej pracy, biegając między pracownią, sklepem, spotkaniami zawodowymi, wygoda to rzecz najważniejsza, dobry wygląd też daje wygodę – mówi Agnieszka Maciejak.

Agnieszka Maciejak jest absolwentką Wydziału Grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Artystka preferuje geometryczne konstrukcję, harmonię i prostotę. W swoich projektach najchętniej używa skóry, jedwabiu, winylu i wełny. Ubrania Agnieszki Maciejak są oryginalne, a przy tym bardzo kobiece, eleganckie i nowoczesne. Jej projekty w swojej szafie mają m.in. Agnieszka Szulim, Edyta Górniak, Patrycja Markowska, Beata Kozidrak i Doda. W sukience Agnieszki Maciejak wystąpiła też top modelka Naomi Campbell.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.