Newsy

Jarosław Milner: Empatię zasiała we mnie moja mama. Zawsze wpajała mi pozytywne wartości

2017-08-02  |  06:56

Nic tak nie sprawia radości, jak pomoc drugiemu człowiekowi mówi aktor. Twierdzi, że empatię i wyczucie na krzywdę innych przekazała mu jego matka. Jarosław Milner jest zdania, że w pomoc potrzebującym powinny angażować się wszystkie gwiazdy. Na tym bowiem polega ich misja.

Jarosław Milner chętnie przyznaje, że od wczesnego dzieciństwa matka wpajała mu wiele pozytywnych wartości. Uczyła go zasad kultury, umiejętności dzielenia się z innymi oraz zauważania ich potrzeb. Aktor jest przekonany, że tak właśnie powinni postępować rodzice, zwłaszcza że nauki, które odebrał od matki, uważa za fundamentalne. To właśnie jej wychowaniu zawdzięcza dzisiejszą wrażliwość w stosunku do osób, które miały mniej szczęścia w życiu niż on sam.

– Empatia została we mnie zasiana przez moją mamę, z biegiem lat zacząłem się angażować w akcje, aby móc pomagać innym. Sam wiem, co znaczy nie mieć tego, co mają rówieśnicy w wieku dorastania, gdy byłem dzieckiem nie miałem wszystkiego, to co wykrzesała we mnie moja mama, pozwoliło mi być szczęśliwym człowiekiem – mówi aktor agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Prezenter angażuje się w działania fundacji, prowadzi charytatywne imprezy, odwiedza również potrzebujące wsparcia rodziny w ich domach. Twierdzi, że nic nie sprawia mu takiej radości jak pomaganie, o czym wielokrotnie się już przekonał. Jego zdaniem ludzie powinni dawać innym cząstkę z siebie i dzielić się dobrocią. Z pewnością powinny to robić gwiazdy. Według Jarosława Milnera misja znanych osób polega na pomaganiu i dzieleniu się szczęściem.

– Bycie artystą to olbrzymi przywilej, ale i odpowiedzialność. To dzięki naszemu audytorium jesteśmy tym, kim jesteśmy, i możemy spełniać swoje marzenia. Dlatego jeśli my już spełniamy te marzenia, nieważne aktor, prezenter czy wokalista, powinien mieć w sobie na tyle empatii, aby móc się angażować w takie akcje mówi prezenter.

W przyszłym tygodniu Jarosław Milner będzie pełnił funkcję komentatora Plażowego Ultramaratonu Gwiazd, którego organizatorem jest fundacja Krzysztofa Drabika „Twój Rekord Pomaga”. To właśnie najsłynniejszy polski barman i założyciel fundacji zaproponował aktorowi, by został gospodarzem tegorocznej, drugiej już edycji maratonu.

– Powiedział, że potrzebuje osób pozytywnych, miłych, sympatycznych, ludzi, którzy potrafią spełniać swoje marzenia, ale przede wszystkim pomagać. Ludzi, którzy nie gwiazdorzą, którzy mają wielkie serce i potrafią tym sercem zarażać mówi Jarosław Milner.

Plażowy Ultramaraton Gwiazd rozpocznie się 8 sierpnia na plaży w Świnoujściu, a skończy 17 sierpnia w Gdańsku. W imprezie wezmą udział: Marek Włodarczyk, Natalia Zambrzycka, Anna YouYa Jujka i Andrzej Supron.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.