Mówi: | Julia Kuczyńska |
Funkcja: | blogerka |
Firma: | Maffashion |
Julia Kuczyńska: widok billboardu lub okładki pisma z moim zdjęciem to zawsze radosne, ale niekrępujące uczucie
Nigdy w życiu bym nie pomyślała, że będę kiedykolwiek na billboardzie – mówi blogerka. Twierdzi też, że każdy widok własnego zdjęcia w reklamach lub na okładkach pism wywołuje w niej poczucie radości, wolne od zawstydzenia. Gwiazda nie ma też nic przeciwko roli trendsetterki i inspiratorki Polek, uważa bowiem że profesjonalnie się z niej wywiązuje.
Julia Kuczyńska od wielu lat należy do wąskiego grona najpopularniejszych polskich blogerek modowych. Zauważyła to włoska marka produkująca bieliznę Tezenis - Polka została ambasadorką jej kolekcji kostiumów kąpielowych na sezon wiosna-lato 2018. Elementem kampanii promocyjnej były billboardy, które zawisły w całej Polsce. O starcie akcji reklamowej blogerka entuzjastycznie informowała w swoich mediach społecznościowych, dziś również nie kryje ekscytacji.
– Ten moment, kiedy już widzę billboard, okładkę czy jakąkolwiek inną publikację, zawsze jest to takie radosne, ale nie jest to krępujące, zawstydzające uczucie. Kiedy billboard ma być, wiem to z wyprzedzeniem i już się gotuję w środku, wiem, że to nastąpi, ale jest to coś wyjątkowego, nigdy w życiu bym nie pomyślała, że będę kiedykolwiek na billboardzie – mówi Julia Kuczyńska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Blogerka ma już na koncie kilka okładek znanych magazynów m.in. Viva i Joy. Nie po raz pierwszy można ją było również oglądać na billboardzie. Wspomina, że po raz pierwszy jej wizerunek znalazł się na tego rodzaju wielkoformatowej reklamie w związku z 20-leciem jednej ze znanych marek odzieżowych.
– Razem z Beatą Tyszkiewicz i Katarzyną Zielińską pokazywałyśmy 3 różne pokolenia i razem wystąpiłyśmy w kampanii na jednym billboardzie, gdzie dla mnie to był niesamowity zaszczyt – mówi Julia Kuczyńska.
Autorka bloga Maffashion zdaje sobie sprawę, że wyznacza trendy w modzie i stanowi inspirację dla wielu młodych kobiet i dziewcząt. Nie odbiera tego jako rodzaju presji, raczej cieszy ją możliwość wpływania na gusta swoich fanek. Zapewnia przy tym, że stara się robić to w fachowy sposób, podparty kilkuletnim doświadczeniem w branży modowej.
– Mam znajomość trendów, jeżdżę na Fashion Weeki, jestem na bieżąco, więc myślę, że gdzieś tam przemycam te najnowsze nowinki – mówi Julia Kuczyńska.
Sama również chętnie czerpie inspirację od innych kobiet. Tylko na Instagramie śledzi ponad 3 tys. profili osób, które uważa za interesujące pod tym względem. Blogerka uważa, że inspiracja to bardzo indywidualna kwestia i każda kobieta powinna sama wybierać sobie modowe idolki.
– Czasami ktoś może mieć fajny profil, ale ta dana osoba nas nie inspiruje, a czasami może zdjęcia nie są ciekawe na profilu, ale osoba która je publikuje jest super fajna, bardzo śmieszna albo mówi jakieś wartościowe rzeczy na InstaStory na przykład – mówi Julia Kuczyńska.
Mimo że od kilku lat pracuje w branży modowej, która jest jej prawdziwą pasją, blogerka nie uważa się za zakupoholiczkę. Twierdzi, że nie robi zbyt wielu zakupów odzieżowych, a jeśli już ma ochotę na nowe ubrania wybiera zarówno sklepy stacjonarne, jak i internetowe. Kupuje nawet przez linki podawane na Instagramie. Często zdarza jej się długo polować na wymarzony model ubrania lub dodatku.
– Mam ze sobą torebkę, którą zobaczyłam na pokazie i bardzo długo wyczekiwałam jak byłam na Fashion Week w Paryżu czy w innych miastach nie akurat w Polsce, nie Warszawie, to wypatrywałam w sklepie i sprawdzałam kiedy już będzie. Jak tylko zobaczyłam i nawet jak był jeden kolor, dwa kolory były dostępne, od razu kupiłam – mówi Julia Kuczyńska.
Czytaj także
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-04-10: Julia Kamińska: Nie boję się krwi, ale raz podczas takiej procedury zdarzyło mi się zemdleć
- 2025-04-02: Julia Kamińska: Bardzo niepokoi mnie trend odwrotu od sprawdzonych szczepionek ratujących życie. Chciałabym, żeby ludzie ufali naukowcom i nie bali się
- 2025-03-14: Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
- 2024-04-25: Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
- 2024-05-09: Julia Kamińska: Nie zawsze badałam się regularnie. Ale kiedy zaczęłam mieć problemy zdrowotne, to się przestraszyłam
- 2023-04-25: Julia Kamińska: Debiutuję jako autorka tekstów do moich piosenek, sama napisałam też scenariusz do teledysku. Daje mi to niezwykłe poczucie wolności
- 2023-04-19: Julia Kamińska: W „TTBZ” łatwiej jest mi ugryźć postać od strony aktorskiej, a głosowo bywa różnie. Najbardziej chciałam się zmierzyć z Marleną Dietrich
- 2023-05-05: Julia Kamińska: Wkrótce zadebiutuję w roli prowadzącej podcast „SEXPERIENCE 2.0”. Będę rozmawiać na różne tematy, to będzie trochę edukacja, trochę rozmowa o własnych doświadczeniach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.