Newsy

Jutro ukaże się singiel promujący nową płytę Iwony Węgrowskiej. To efekt współpracy z Tomaszem Lubertem

2014-12-30  |  07:00

Iwona Węgrowska pracuje nad swoją kolejną płytą. Krążek utrzymany w popowej stylistyce ma się ukazać na początku przyszłego roku. Znajdą się na nim zarówno romantyczne ballady, jak i utwory taneczne. Album będzie promować singiel Licznik strat.

Współproducentem nowego krążka Iwony Węgrowskiej jest Tomasz Lubert, kompozytor i były lider zespołu Virgin. Będzie on odpowiedzialny za większość kompozycji, które trafią na płytę, jednak Węgrowska zapewnia, że i ona napisze trzy piosenki, głównie ballady. Płyta, której premiera planowana jest najpóźniej na marzec przyszłego roku, będzie utrzymana w klimacie pop.

– Będą tam oczywiście utwory taneczne, choć głównie pojawią się tam nowoczesne brzmienia, ale pop. Dla mnie zawsze się liczyło, żeby linia melodyczna była piękna, aby wszyscy mogli zaśpiewać, zatańczyć i się rozpłakać. Emocje są dla mnie bardzo ważne. Na pewno to nie będzie muzyka klubowa. Dobrze czuję się akurat w popie i myślę, że będzie to wielki bum, wielki mój powrót – mówi Iwona Węgrowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Krążek promowany będzie przez singiel „Licznik strat”, będący wspólną kompozycją Tomasza Luberta i Pawła Gawlika. Wokalistka przyznaje, że długo czekała na możliwość zaśpiewania tak niesamowitego utworu.

– Można powiedzieć, że to jest taki pop radiowy, jeżeli mogę sobie na to pozwolić. Czyli nie jest to ani za bardzo nudne, ani za bardzo szybkie, lecz w sam raz. Uważam, że i do potańczenia, i do posłuchania, a przede wszystkim dla ludzi, którzy zwracają uwagę na tekst. Ważna jest też linia melodyczna, bo jak nie ma linii melodycznej, która nie jest piękna, jeżeli chodzi o refren, to po prostu nie czuję takich klimatów. Będzie ona w popowym stylu, ale takim muzycznie radiowym, do potańczenia, do posłuchania i do pośpiewania – zapowiada Iwona Węgrowska.

Wokalistka jest bardzo zadowolona ze współpracy z byłym liderem grupy Virgin. Jej zdaniem Tomasz Lubert to niezwykle uzdolniony muzyk i cieszy się, że po wielu latach znajomości wreszcie mogli podjąć współpracę.

– Tomek spadł mi z nieba. Bardzo fajnie mi się z nim pracuje, to bardzo uzdolniony człowiek. Któregoś dnia jakoś po prostu się do siebie odezwaliśmy. Powiedziałam mu, że składam płytę, a on, że może wrzuci mi jakieś kompozycje. I tak się stało, że w końcu się spotkaliśmy, dogadaliśmy i w większości kompozytorem na tej płycie będzie właśnie Tomek Lubert – mówi Iwona Węgrowska.

Do tej pory Iwona Węgrowska wydała trzy albumy studyjne. Ostatni z nich – „Dzielna” – ukazał się w październiku 2010 roku nakładem wytwórni EMI Music Poland. W 2014 roku wokalistka nagrała dwa single: Atak serca w duecie z Liroyem oraz Kocham inaczej.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.