Newsy

Latem premiera nowego albumu Gosi Andrzejewicz. Zaśpiewa z Dr. Albanem

2014-02-21  |  07:25
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    Gosia Andrzejewicz powraca z nową płytą. Kolejny album wokalistki ukaże się jeszcze przed wakacjami. Ma on ukazać nieznane dotąd oblicze piosenkarki.

    Nadchodzący krążek będzie szóstą pozycją w dyskografii Andrzejewicz. Ostatnim wydawnictwem wokalistki był album „Wojowniczka” wydany w 2009 roku. Najnowszy materiał promowany będzie przez single „Lover Boy” oraz „NatStar”.

    Moja najnowsza płyta będzie dużym zaskoczeniem. Przede wszystkim pokażę się z bardzo różnych stron muzycznych. Współpracowałam z producentami ze Stanów Zjednoczonych, Włoch, Niemiec i Wielkiej Brytanii. Będzie to mieszanka popu z hip-hopem, elektroniką i muzyką klubową. Najbardziej znanym gościem na albumie będzie Dr Alban, z którym nagrałam singiel „Lover Boy” – mówi agencji Newseria Lifestyle Andrzejewicz, którą spotykamy na planie sesji zdjęciowej produkcji Euphoria Models.

    Oprócz nagrywania nowej płyty, artystka wzięła udział w szwajcarskich kwalifikacjach do konkursu Eurowizji. Mimo że nie zwyciężyła, to jest zadowolona z promocji, jaką zapewniły jej eliminacje.

     – Moja piosenka – „I’m Not Afraid” – konkurowała ze 150 innymi z całego świata i została wybrana właśnie przez Szwajcarię do ścisłej dziewiątki ubiegającej się o to, aby reprezentować Szwajcarię. To była dla mnie świetna przygoda, ale i spełnienie marzeń. Zawsze chciałam, aby moja muzyka zdobyła popularność poza granicami Polski. Miałam okazję zaprezentować się w szwajcarskiej telewizji, gdzie zostałam doceniona. Promowały mnie także portale muzyczne oraz rozgłośnie radiowe – dodaje wokalistka.

    Zwycięzcą szwajcarskich eliminacji Eurowizji został Sebalter z utworem „Hunter of Stars”. 59. Konkurs Piosenki Eurowizji zostanie rozegrany w maju w Kopenhadze.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć