Newsy

Lucky: To nieprawda, że chcę się wypromować na Rafale Maślaku

2015-07-17  |  06:50

Lucky odpiera zarzuty internautów, że angażując do teledysku debiutanckiej piosenki Rafała Maślaka, chciała się na nim wypromować. Nie kierowała się także tym, że jest to Mister Polski. Dla wokalistki kluczowe było to, że jest on pozytywną i sympatyczną postacią.

Rafał Maślak wystąpił w klipie piosenki „Mimochodem”.

Niektórzy odebrali to tak, że chcę się wypromować na Rafale. Część kobiet myśli, że wzięłam go, bo jest przystojny. Pod teledyskiem jest sporo hejtów. Piszą je zazdrosne kobiety. Chodziło mi o postać, która jest pozytywna, a on właśnie taki jest. Wstaje rano, nagrywa cały czas dla ludzi, ładuje ich tą energią i dlatego chciałam go wziąć do teledysku, chciałam, żeby on również pokazał, że ja też jestem osobą pozytywną – mówi Lucky agencji informacyjnej Newseria Lifestyle

W teledysku Lucky i Rafał Maślak obejmują się i tulą. Wokalistka przyznaje, że bardzo lubi się z Misterem Polski, podkreśla jednak, że sceny były po prostu odgrywane, a na planie panowała luźna atmosfera.

– To nie wygląda tak jak w filmach, że tu się całują, tutaj obmacywanie jakieś. Ludzie właśnie wychwytują tylko, że tu go dotknęła, ten ją dotknął tam. To tak wcale nie wygląda. To jest taka chwila, gdzie kamera to akurat ujmuje. My się bardzo dużo śmialiśmy. Nie było między nami krępacji. Nie wiem natomiast, jak on zareagował no to w domu, jak zareagowała na to jego dziewczyna – mówi wokalistka.

Premiera klipu odbyła się 8 lipca.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.