Mówi: | Michał Wiśniewski |
Funkcja: | wokalista |
Michał Wiśniewski stworzył świąteczny klip
Utwór powstał we współpracy z wieloma muzykami. Do projektu zaproszeni zostali m.in. znany z zespołu Ich Troje Jacek Łągwa, Agata Wyszyńska, Agata Dąbrowska oraz Michał Czyżewski. Za produkcję utworu odpowiadał Adam Miłosz oraz Jasiek Kidawa.
– To będzie bardzo fajny klip. Kręcimy go z przyjaciółmi w starej gospodzie w Zalesiu Górnym. Piosenka „Bo Zimą” powstała około 5 lat temu, ale dopiero teraz doczekała się teledysku. Chcieliśmy się zobaczyć w sympatycznym gronie osób, które pomogły wydać mi nową płytę – mówi Wiśniewski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Piosenkarz podkreśla, że najnowszy teledysk ma być swego rodzaju podziękowaniem dla wszystkich przyjaciół, którzy pomagali mu w najgorszych momentach.
– Warto mówić „dziękuję” tym, którzy są przy Tobie, gdy ich potrzebujesz. Dlatego też w teledysku występują najważniejsze dla mnie osoby. Będzie Jacek Łągwa, Agata Wyszyńska, Agata Dąbrowska, która śpiewa z nami na koncertach. Będzie także Marcin Czyżewski. Pojawią się także moje dzieci oraz żona i dziecko kompozytora utworu. W klipie będzie można zobaczyć także wizerunek Magdy Milan, nagrywającej z nami w Nowym Jorku. Adam Weiss stworzył piękną pastorałkę i zasługuje ona na to, by była także utrwalona jako obraz – dodaje Wiśniewski.
Artysta zdradza, że nie jest to jedyny teledysk jaki wyprodukował pod koniec roku.
– Wideo do „Bo Zimą” jest kolejną, ponad planową rzeczą, którą robimy w tym roku. Razem z Łukaszem Naczasem i jego ekipą stworzyliśmy już klip do „Filiżanki” – stwierdza wokalista.
Ostatnią płytą wydaną przez Wiśniewskiego jest wydany 26 listopada tego roku album „La Revolucion”. Płyta do tej pory uplasowała się na 36 miejscu listy OLiS.
Czytaj także
- 2024-10-14: Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe
- 2024-03-12: Enej: Od dawna marzyliśmy o napisaniu piosenki do filmu. Na planie teledysku największe wrażenie zrobiła na nas Małgorzata Socha
- 2023-11-14: Michał Szczygieł: Na nowej płycie pokazuję swoje nowe twarze. Może to być zaskoczenie dla tych odbiorców, którzy do tej pory uwielbiali moje wesołe, radiowe utwory
- 2024-01-05: Michał Szczygieł: Czynnie uczestniczyłem we wszystkich pracach nad moją nową płytą. Pisałem teksty i muzykę, pełniłem rolę recenzenta, podsuwałem różne pomysły
- 2023-12-08: Michał Czernecki: Nie mam marzeń aktorskich. Chciałbym po prostu grać w dobrych filmach z dobrymi partnerami
- 2023-11-17: Michał Czernecki: Czuję się dobrze w swoim wieku. Nie cofnąłbym się ani o rok
- 2023-11-15: Katarzyna Warnke: My Polacy skrzętnie chowamy naszą seksualność w jakiś ciemny kąt i trochę się jej wstydzimy. A przecież już nawet sama rozmowa na ten temat może być podniecająca
- 2023-07-18: Michał Szczygieł: Gramy w tym roku festiwale telewizyjne. Będzie to dla nas spory sprawdzian, bo przecież oglądają je miliony widzów
- 2023-08-18: Michał Szczygieł: To, że gram na imprezach z dużymi nazwiskami, napawa mnie dumą. Najlepsi muzycy w kraju często doceniają naszą pracę
- 2023-07-10: Michał Szczygieł: Lubię grać w piłkę nożną i kiedyś miałem w planach pójść w tym kierunku. Po drodze okazało się jednak, że ładnie śpiewam
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.