Newsy

Michał Wiśniewski stworzył świąteczny klip

2013-12-19  |  08:30
Michał Wiśniewski, po kilku latach nieobecności na rynku muzycznym, wrócił z nową płytą pt. „La Revolucion”. To nie ostatnia niespodzianka, jaką wokalista przygotował w tym roku. Razem ze swoimi współpracownikami nakręcił świąteczny teledysk do piosenki „Bo Zimą”.

Utwór powstał we współpracy z wieloma muzykami. Do projektu zaproszeni zostali m.in. znany z zespołu Ich Troje Jacek Łągwa, Agata Wyszyńska, Agata Dąbrowska oraz Michał Czyżewski.  Za produkcję utworu odpowiadał Adam Miłosz oraz Jasiek Kidawa.

To będzie bardzo fajny klip. Kręcimy go z przyjaciółmi w starej gospodzie w Zalesiu Górnym. Piosenka „Bo Zimą” powstała około 5 lat temu, ale dopiero teraz doczekała się teledysku. Chcieliśmy się zobaczyć w sympatycznym gronie osób, które pomogły wydać mi nową płytę – mówi Wiśniewski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Piosenkarz podkreśla, że najnowszy teledysk ma być swego rodzaju podziękowaniem dla wszystkich przyjaciół, którzy pomagali mu w najgorszych momentach.

Warto mówić „dziękuję” tym, którzy są przy Tobie, gdy ich potrzebujesz. Dlatego też w teledysku występują najważniejsze dla mnie osoby. Będzie Jacek Łągwa, Agata Wyszyńska, Agata Dąbrowska, która śpiewa z nami na koncertach. Będzie także Marcin Czyżewski. Pojawią się także moje dzieci oraz żona i dziecko kompozytora utworu. W klipie będzie można zobaczyć także wizerunek Magdy Milan, nagrywającej z nami w Nowym Jorku.  Adam Weiss stworzył piękną pastorałkę i zasługuje ona na to, by była także utrwalona jako obraz – dodaje Wiśniewski.

Artysta zdradza, że nie jest to jedyny teledysk jaki wyprodukował pod koniec roku.

Wideo do „Bo Zimą” jest kolejną, ponad planową rzeczą, którą robimy w tym roku. Razem z Łukaszem Naczasem i jego ekipą stworzyliśmy już klip do „Filiżanki” – stwierdza wokalista.

Ostatnią płytą wydaną przez Wiśniewskiego jest wydany 26 listopada tego roku album „La Revolucion”. Płyta do tej pory uplasowała się na 36 miejscu listy OLiS.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.