Newsy

Milena Sadowska (Miss Polonia 2018): Przed wejściem na scenę dzwoniłam z płaczem do mamy. Bałam się, że nie dam rady

2020-02-17  |  06:16

Po wygranej w konkursie piękności Milena Sadowska doskonale odnalazła się w roli nowej miss. W trakcie swojego „panowania” udzielała wywiadów, uczestniczyła w galach, brała udział w sesjach zdjęciowych oraz reprezentowała Polskę podczas wielu wyjazdów zagranicznych. Wspomina, że dzień konkursu był dla niej bardzo stresujący. Przed występem nie mogła pozbierać myśli i czuła się niepewnie. W pokonaniu strachu pomogli jej najbliżsi.

Miss Polonia 2018 podkreśla, że tytuł najpiękniejszej zawsze był dla niej marzeniem. Dlatego przed rozpoczęciem finałowej gali bardzo się denerwowała. Dopadły ją wątpliwości dotyczące tego, czy poradzi sobie wystarczająco dobrze. Kryzys pomogła jej zażegnać rozmowa z mamą.

– Pamiętam, że przed wyjściem na scenę dzwoniłam do mamy z płaczem, że nie dam rady, nie chcę i się boję. Jednak później, gdy już wyszłam, wstąpiła we mnie ogromna siła – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Milena Sadowska.

Modelka pochodzi z małej miejscowości Babice. Tamtejsi mieszkańcy od samego początku bardzo jej kibicują. W dniu konkursu Miss Polonia towarzyszyli jej w trudnych, a zarazem pięknych chwilach. Ich pomoc okazała się niezastąpiona.

– Z mojego rodzinnego miasta przyjechało chyba 12 osób, żeby mnie wspierać. Wszyscy krzyczeli z widowni, dopingowali mnie. Dzięki nim zyskałam ogromną energię. Później przyznali, że aż trudno było mnie rozpoznać – wspomina.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.