Newsy

Monika Pietrasińska: spóźniam się wszędzie, nawet na własny ślub

2014-03-21  |  07:10
Monika Pietrasińska, gwiazda serialu „Miłość na bogato”, doskonale znosi krytykę, z jaką spotyka się na co dzień. Twardy charakter uważa za swoją największą zaletę. Aktorka i modelka podkreśla, że każdy, kto chciałby zaistnieć w show-biznesie, musi przygotować się na niepochlebne komentarze na swój temat. Pietrasińska przyznaje jednak, że nie jest bez wad. Największy problem stanowi dla niej punktualność.

Nie przejmuję się krytyką, zwłaszcza tą mało konstruktywną, a raczej wynikającą z głupoty nadawcy. Wchodząc do show-biznesu liczyłam się z tym. Nie jestem więc zaskoczona. Dziwi mnie jedynie, że jestem tak świetnie przygotowana na tę falę krytyki, która wylewa się z ust Polaków. I to już się nie zmieni. Apeluję do wszystkich, którzy chcieliby kiedykolwiek wejść do show-biznesu: trzeba mieć naprawdę twardy tyłek – mówi Monika Pietrasińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka przyznaje, że jej największą wadą jest brak punktualności. Pietrasińska potrafi przyjść na umówione spotkanie nawet z godzinnym opóźnieniem.

Spóźniam się wszędzie, nawet na własny ślub. Przy moim „ADHD”, nawet kiedy siedzę sama w domu, zawsze znajdzie się coś, co odwróci moją uwagę od obecnego zajęcia. Moi przyjaciele, nawet mój fryzjer, po prostu umawiają się ze mną godzinę przed faktycznym czasem spotkania – mówi gwiazda.

Monika Pietrasińska stała się rozpoznawalna za sprawą udziału w serialu „Miłość na bogato”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.