Mówi: | Natalia Szroeder |
Funkcja: | wokalistka |
Natalia Szroeder: w dzieciństwie lubiłam bawić się lalkami i marzyłam o byciu księżniczką
Natalia Szroeder zdradziła, że w dzieciństwie uwielbiała bawić się lalkami i marzyła, aby poczuć się jak księżniczka. Dzięki temu, że niedawno została ambasadorką marki Ever After High, w końcu mogła zrealizować swoje marzenie. Piosenkarka nagrała piosenkę do bajki w polskiej wersji oraz wystąpiła w klipie.
– Oglądałam bajki, np. „Królewnę Śnieżkę” czy „Śpiącą Królewnę”. Wychowałam się na nich, są bliskie mojemu sercu. Uwielbiałam się bawić lalkami i uwielbiałam układać bajkowe historie. Teraz to robię przy projekcie Ever After High i to jest powrót do moich dziecinnych lat. Mam troję rodzeństwa, w tym brata, który jest rok młodszy ode mnie, więc wczesne dzieciństwo kojarzy mi się z nim, bo wtedy na świecie byliśmy tylko my. On miał swój samochodowo-dinozaurowy w świat, a ja byłam z tych księżniczkowatych – mówi Natalia Szroeder agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Ever After High to opowieść o dzieciach klasycznych postaci bajkowych z m.in. „Czerwonego Kapturka” czy „Królewny Śnieżki”. Chodzą do jednej szkoły, dzielą się na dwie grupy Royals i Rebels i przeżywają różne przygody.
Piosenkarka nagrała niedawno piosenkę do bajki w języku polskim oraz wystąpiła w klipie.
– W spocie miałam okazję wcielić się w jednego bohatera z grupy Royalsów i w jednego z grupy Rebelsów. To są dwie zupełnie skrajne osobowości, więc to było dla mnie również wyzwanie aktorskie. To była także świetna zabawa, w takim księżniczkowym klimacie, więc bardzo mi się podobało – mówi gwiazda.
Jednym z powodów, dla którego Natalia Szroeder zdecydowała się nawiązać współpracę z tą marką, było podobieństwo głównych bohaterek do niej samej.
– Przez całe życie chciałam śpiewać, więc robiłam wszystko, żeby to się ziściło. Udało mi się. Te postacie też są przebojowe, pełne wiary w siebie, w to, że mogą spełniać swoje marzenia, że wszystko jest możliwe. Podobają mi się przesłania marki i dlatego zdecydowałam się na współpracę. W końcu czuję się jak księżniczka – przyznaje Natalia Szroeder
Wokalistka od kilku miesięcy mieszka w Warszawie, gdzie nagrywa płytę. Przygotowuje się także do udziału w 4. edycji show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.
Czytaj także
- 2024-01-02: Aneta Glam-Kurp: Nie chciałam się przywitać z Natalią Janoszek, bo słyszałam, że oszukała całą Polskę, a ja nie toleruję kłamstwa. W dżungli spojrzałam na nią z innej perspektywy
- 2024-01-17: Natalia Janoszek: Wiedziałam, że dziewczyny z programu „Królowa przetrwania” mają już wyrobioną opinię na mój temat. Znalazłam się w ogniu ich pytań
- 2024-01-31: Natalia Janoszek: Jestem pod opieką psychologa i psychiatry. Już nie zamierzam się chować ani być ofiarą tylko dlatego, że jestem przez kogoś atakowana
- 2023-12-29: Natalia Janoszek: Mimo że minęło już dużo czasu od wybuchu afery, to ja nadal dostaję życzenia śmierci. Czekam na sądowne rozstrzygnięcie tej sprawy
- 2023-12-19: Natalia Uliasz: Buduję życie między Polską a Bali. Żyję tam zdrowo i holistycznie, ale tęsknię za Warszawą i światem mody
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-05-25: Natalia Zastępa: Studia i przeprowadzka do Warszawy to dopiero wierzchołek góry lodowej. Myślę, że największe zmiany dopiero przede mną
- 2023-05-09: Natalia Zastępa: Moje życie skręciło nie w tym miejscu, w którym powinno, i potrzebowałam powrotu na właściwe tory. O tym opowiada mój najnowszy singiel
- 2023-05-24: Paulina Przybysz: Wcześniej czy później i tak doszłoby do rozpadu zespołu Sistars. Ciężko jest pogodzić tyle różnych osobowości
- 2023-07-05: Paulina Przybysz: Wyznanie mojej siostry dotyczące aborcji odbiło się rykoszetem. Do tej pory jak wypuszczam nowy singiel, to najpierw są komentarze dotyczące tej sprawy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca
Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.
Prawo
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.