Mówi: | Natalia Szroeder |
Funkcja: | wokalistka |
Natalia Szroeder: Z Lidią Kalitą mamy połączenie mentalne. Ona czyta w moich myślach
Wokalistka podkreśla, że doskonale czuje się w kreacjach od Lidii Kality. Są one współczesne, nowoczesne i z klasą, a do tego bardzo wygodne, co jest niezwykle ważne na scenie. Projektantka dobrze zna styl, gust i oczekiwania piosenkarki. Kreacje dla niej mają podkreślać młodość, świeżość i duży potencjał artystyczny.
Współpraca między Natalią Szroeder a Lidią Kalitą rozpoczęła się pół roku.
– Jak zwykle potrzebowałam czegoś na ostatnią chwilę, nie wiedziałam, gdzie uderzać, do kogo. Zawsze podobały mi się kreacje Lidki, ale wcześniej nie miałam za bardzo śmiałości się odzywać, ale pomyślałam: warto spróbować, jak zwykle jestem spóźniona, może to mój jedyny ratunek. Lidka przyjechała, okazało się, że jest masa pięknych rzeczy i że rozmiarowo wszystko pasuje – mówi agencji Newseria Natalia Szroeder, wokalistka.
Lidia Kalita przyznaje, że urzekła ją nie tylko doskonała sylwetka wokalistki, lecz także jej niebanalna osobowość i silny charakter. Mimo młodego wieku artystka może się poszczycić wieloma sukcesami, a nadal ma w sobie pokorę, skromność i konsekwentnie podąża swoimi muzycznymi ścieżkami.
– Ubieramy Natalię na koncerty, różne wyjścia, jako młoda osoba zafascynowała mnie swoją urodą i talentem, młodością. Postanowiłam, że ona w tym roku będzie moją muzą. Natalia ma fantastyczną figurę, więc wszystkie pokazowe rzeczy idealnie na nią pasują, nie mam tutaj żadnego problemu – mówi Lidia Kalita, projektantka.
Szroeder bardzo sobie chwali współpracę z Lidią Kalitą i podkreśla, że w kwestiach modowych rozumieją się bez słów.
– Czasami mam wrażenie, że Lidka czyta mi w myślach. Przychodzę do niej, mam jakieś konkretne wyjście i Lidka pokazuje: może to? Myślę: tak! Jest to dokładnie to, co pasuje mi na konkretne wydarzenie. Zawsze się dobrze w tym czuję, to jest współczesne, nowoczesne i bardzo z klasą, a do tego wygodne, a na scenie wygoda się liczy. Mamy tutaj ewidentnie połączenie mentalne, doskonale się dogadujemy, zresztą wystarczy spojrzeć na kreacje Lidki, wszystkie są przepiękne, trudno, aby którakolwiek mi się nie podobała – mówi Natalia Szroeder.
W strojach zaprojektowanych przez Lidię Kalitę, artystka prezentowała się już podczas wielu festiwali, koncertów i na czerwonym dywanie. Piosenkarka była także muzą projektantki podczas Flesz Fashion Night.
– Mimo że nastolatką nie czuję się już od dawna, to wizerunkowo zaczynam z tym zrywać dopiero teraz. To jest taki przełomowy moment. Dużo lepiej się czuję, bardziej kobieco niż młodzieżowo, duża w tym zasługa ludzi, którzy mi w tym pomagają, czyli Lidki – mówi Natalia Szroeder.
Wokalistka ma za sobą bardzo intensywny sezon. Do końca października w każdy weekend ma jeszcze zaplanowane koncerty. Trwają także prace nad materiałem na nową płytę
– Każdy dzień jest zajęty i szczerze mówiąc, trochę nie mogłam się tego doczekać. Mimo że mam intensywny czas od stycznia, to bardzo czekałam na to, żeby wejść do studia i robić nowe piosenki, a teraz ten czas nadszedł. Dużo pracuję w studiu, robię dużo nowych projektów, dużo nowych kampanii. Nagrałam też utwór do filmu „Tarapaty”, który można zobaczyć w kinach od 15 września, więc dużo się dzieje i jest extra – mówi Natalia Szroeder.
Bez wątpienia można już powiedzieć, że ten rok należał do Natalii Szroeder. Piosenkarka wygrała wiosenną edycję „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, była jedną z współprowadzących Polsat SuperHit Festiwal 2017, a jej utwory debiutanckiego albumu „NATinterpretacje” nadal cieszą się niesłabnącą popularnością.
– Lubię szukać, smakować, sprawdzać swoje możliwości, eksperymentować, natomiast muzyka i śpiew od zawsze były i na zawsze będą moją największą pasją. Cały czas jestem wokalistką i to najbardziej gra mi w duszy – mówi Natalia Szroeder.
– Natalia ma wiele twarzy, próbowała różnych rzeczy, jak widać z sukcesem, śpiewa, tańczy, naśladuje inne osoby, po prostu talent. Jest w tym wieku, że jest to czas na eksperymenty – mówi Lidia Kalita.
Lidia Kalita od dawna obecna jest na polskim rynku mody. Przez 20 lat pracowała wraz ze swoją siostrą pod szyldem marki Simple. Później każda z nich poszła w swoją artystyczną stronę. Projektantka nie kazała jednak długo czekać na swój powrót. Niedługo po rozstaniu z marką Simple otworzyła własny brand pod swoim nazwiskiem. Jej kreacje chętnie wybierają m.in. Zofia Ślotała, Paulina Sykut-Jeżyna i Katarzyna Zielińska.
Czytaj także
- 2024-08-13: Natalia Nykiel: Ostatnio dużo się rozciągam, biegam i zrezygnowałam z alkoholu. Chcę być w jak najlepszej formie przed treningami do „Tańca z gwiazdami”
- 2024-08-19: Natalia Nykiel: Dla mnie to jest bardzo szalony rok, ale ja uwielbiam, jak mam wypchany kalendarz. Wtedy czuję, że żyję i czerpię z tego bardzo dużo energii
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-07-17: Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
- 2024-01-02: Aneta Glam-Kurp: Nie chciałam się przywitać z Natalią Janoszek, bo słyszałam, że oszukała całą Polskę, a ja nie toleruję kłamstwa. W dżungli spojrzałam na nią z innej perspektywy
- 2024-01-17: Natalia Janoszek: Wiedziałam, że dziewczyny z programu „Królowa przetrwania” mają już wyrobioną opinię na mój temat. Znalazłam się w ogniu ich pytań
- 2024-01-31: Natalia Janoszek: Jestem pod opieką psychologa i psychiatry. Już nie zamierzam się chować ani być ofiarą tylko dlatego, że jestem przez kogoś atakowana
- 2023-12-29: Natalia Janoszek: Mimo że minęło już dużo czasu od wybuchu afery, to ja nadal dostaję życzenia śmierci. Czekam na sądowne rozstrzygnięcie tej sprawy
- 2023-12-19: Natalia Uliasz: Buduję życie między Polską a Bali. Żyję tam zdrowo i holistycznie, ale tęsknię za Warszawą i światem mody
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.