Newsy

Omenaa Mensah robi doktorat

2013-11-05  |  11:40

Prezenterka pogody Omenaa Mensah robi doktorat w Szkole Głównej Handlowej. W swojej pracy doktoranckiej będzie pisać o tym, jak dzisiejsze społeczeństwo postrzega media. Gwiazda TVN ma nadzieję, że stopień naukowy zwiększy jej wiarygodność w pracy szkoleniowca.

Omenaa Mensah oprócz pracy w telewizji, prowadzi także profesjonalne szkolenia m.in. z autoprezentacji, wystąpień publicznych i kreacji własnego stylu. To głównie w tej dziedzinie chce się rozwijać i dlatego zdecydowała się na studia doktoranckie.

– Wszystko po to, żeby zwiększyć swoją wiarygodność, przecież od jakiegoś czasu zajmuję się szkoleniami. Zamierzam w pracy wykorzystać swoje 10-letnie doświadczenie telewizyjne – powiedziała Omenaa Mensah agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Omenaa ma sporo obowiązków, dlatego planuje obronić stopień naukowy dopiero za kilka lat. Tłumaczy, że chce się do tego porządnie przygotować.

– Daję sobie na to trochę czasu, nie spinam się za bardzo. Mam dużo pracy, więc znalezienie czasu na chociażby zbieranie materiałów jest trudne. Teraz oprócz tego, że trzeba się uczyć, trzeba jeszcze pracować, wychowywać dziecko – tłumaczy dziennikarka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.