Newsy

Piotr Kędzierski rzuca wyzwanie mężczyznom i zachęca ich do walki na brody

2015-04-03  |  06:45

Długa i wręcz nieokiełznana broda jest atrybutem męskości – mówi Piotr „Kędzior” Kędzierski, juror w pierwszym w Polsce pojedynku brodaczy. Konkurs skierowany jest do wszystkich panów, którzy mogą się pochwalić mniej lub bardziej fantazyjnym zarostem. W szranki staną więc posiadacze wianuszka, kotwicy, kaczego kupra, starego Holendra czy francuskiego widelca.

Piotr Kędzierski podkreśla, że jest to konkurs niebanalny i jedyny w swoim rodzaju. Zmierzą się w nim zarówno panowie z precyzyjnie przystrzyżonym zarostem, jak ci niedbale zarośnięci, w stylu przystojnego surfera lub rockowego buntownika. Dziennikarz zachęca więc do tego, by puścić wodze fantazji i na wiosnę oczarować wszystkich nowym image.

Dobra broda i dobry wąs są super atrybutem mężczyzny i powinniśmy z niego korzystać, bo natura tak nas obdarowała, hojnie lub mniej hojnie, tak jak w moim przypadku. Ale to jest fajna sprawa, w ogóle ten cały obrządek, który łączy się z dbaniem o brodę, jest bardzo seksi i warto się poddać takim zabiegom – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Piotr Kędzierski.

Dziennikarz przyznaje, że zgodnie z najnowszymi trendami, kanonem męskiego stylu nie jest już ani metroseksualny, wymuskany elegant, ani pan w garniturze, ani hipster – tylko miejski drwal. Jego atrybutami są: koszula w kratę i gęsta broda. Podążając za nową modą, pojawił się więc pomysł na zorganizowanie konkursu, w którym zostanie wyłoniony najbardziej oryginalny brodacz w Polsce.

Wystarczy zrobić zdjęcie, dodać hashtag #TURBObroda i umieścić to na swoim Facebooku i Instagramie. Zachęcam panów do wzięcia udziału w tym konkursie. Mamy dwie nagrody: podróż szlakiem Route 66, czyli legendarna trasa w Stanach Zjednoczonych, oraz motocykl Junak, czyli kultowy reprezentant polskiej motoryzacji – podkreśla Piotr Kędzierski.

Oprócz Kędzierskiego w jury zasiądą:  Adam „Nergal” Darski,  muzyk i właściciel zakładu fryzjerskiego specjalizujący się w strzyżeniu i goleniu mężczyzn, oraz Lukas Tarka, mistrz brzytwy i jeden z czołowych polskich barberów.

–  Lukas i Adaś będą oceniać bardziej merytorycznie, ponieważ siedzą w tym po uszy, a ja bardziej od serca. Będę się poruszał bardziej instynktownie w świecie tych fotografii i mam nadzieję, że wybierzemy tego najlepszego – mówi Piotr Kędzierski.

Zarost będzie oceniany w trzech kategoriach: broda wystylizowana, długa i odjechana.

Nie potrafię powiedzieć, czy będą mi się bardziej podobały brody obfite czy na tzw. muszkietera. Będę się kierował sercem i wskażę paluchem tę, która mi się najbardziej podoba. Nie mam pomysłu, jaka to będzie wyglądało, po prostu musi mnie to zdjęcie jakoś tam urzec. I myślę, że będę bardzo zazdrosny, oglądając te zdjęcia, bo chciałbym mieć obfitą brodę, a niestety moje warunki fizyczne mi na to nie pozwalają – dodaje Kędzierski.

Konkursowe zgłoszenia będą przyjmowane do 17 kwietnia na stronie internetowej www.turbobroda.pl. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona na antenie Rock Radio 20 kwietnia.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.