Mówi: | Rafał Brzozowski |
Funkcja: | wokalista |
Rafał Brzozowski i Natalia Lesz walczą z paleniem papierosów
Wokalista Rafał Brzozowski jest zdecydowanym przeciwnikiem palenia, dlatego zdecydował się zostać twarzą kampanii społecznej Palenie Jest Słabe. W spocie promującym kampanię udział wzięła także Natalia Lesz.
– Pal sobie człowieku, jeżeli masz taką ochotę, bo nikt tego nie będzie zabraniać. My tylko mówimy o tym, że to nie jest fajne, jest po prostu szkodliwe dla twojego zdrowia, bo to jest uzależnienie od czegoś. Ja nie lubię być gościem uzależnionym od czegokolwiek – mówi Rafał Brzozowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zdaniem muzyka wielkie koncerny nie pozwolą, żeby całkowicie zabroniono palenia, bo będą to dla firm zbyt duże straty finansowe. Brzozowskiemu wystarczy jednak, żeby choć część osób zrezygnowała z nałogu.
– Jeżeli nawet kilka osób pomału przestanie palić, to jest super. Ja widzę, co się dzieje u mnie w rodzinie. Moja mama paliła, walczyłem z tym wiele, wiele lat. W końcu zdrowie zaczęło doskwierać, przestała palić i już widzę tego pozytywne rezultaty. Wujek mój palił trzydzieści kilka lat, nałogowo, rzucił z dnia na dzień i widać, że totalnie odżył. Organizm potrafi sam przestawić do zdrowego trybu życia, tylko trzeba mu dać trochę czasu – uważa piosenkarz.
Kampanię społeczną Palenie Jest Słabe zorganizowało Stowarzyszenie MANKO i Ministerstwo Zdrowia
Palenie tytoniu jest na świecie najczęstszą przyczyną chorób układu krążenia, układu oddechowego oraz powstawania nowotworów. Światowa Organizacja Zdrowia szacuje, że prawie miliard mężczyzn i 250 mln kobiet na świecie to nałogowi palacze.
Czytaj także
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-08-21: Rafał Zawierucha: Bardzo się ekscytuję udziałem w „Tańcu z gwiazdami” i już nie mogę się doczekać odcinków na żywo. Lubię tańce klasyczne, ale nieco obawiam się szybkich
- 2024-09-06: Rafał Zawierucha: Kocham remonty i nadzorowanie wszystkiego. Wspaniale sprawdzam się w dyrygowaniu i rozdzielaniu obowiązków
- 2024-06-11: Pola elektromagnetyczne nie stwarzają ryzyka dla ludzi. Poziomy promieniowania są znacznie poniżej limitów
- 2024-05-20: Rafał Zawierucha: Remontuję teraz nowe, wreszcie duże mieszkanie. Do tego trzeba mieć anielską cierpliwość
- 2024-07-31: Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
- 2024-05-10: Rafał Zawierucha: Nie ma nic piękniejszego w życiu niż posiadanie dziecka. Uwielbiam wracać do domu do moich cudownych dziewczyn i spędzać z nimi czas
- 2024-05-02: Rafał Zawierucha: Dostrzegam upadek zawodu dziennikarza. Dzisiaj dziennikarstwo opiera się na tym, żeby się dobrze klikało
- 2024-05-28: Rafał Zawierucha: Marzy mi się rola jak Mel Gibson w „Braveheart”. Chciałbym też zostać kaskaderem samochodowym jak Tom Cruise
- 2023-12-19: Kluczowa dla uczenia maszynowego hipoteza została udowodniona przez polskiego naukowca. Odkrycie ma znaczenie także dla innych działów matematyki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.