Mówi: | Rafał Maślak |
Funkcja: | model |
Rafał Maślak zaprojektuje linię koszul dla mężczyzn
Rafał Maślak został ambasadorem marki produkującej garnitury. Model nie ograniczy się jednak wyłącznie do sygnowania produktów swoim nazwiskiem. Sam zaprojektuje linię koszul męskich. Maślak jest zafascynowany stylem ubierania się mieszkańców Mediolanu, dlatego w jego kolekcji na pewno znajdzie się kilka modeli w żywych kolorach.
Rafał Maślak został ambasadorem marki PAWO, produkującej elegancką odzież dla mężczyzn. Model nie ograniczy się jednak wyłącznie do sesji zdjęciowej, która będzie promowała markę. Sam zaprojektuje limitowaną linię koszul, która w sprzedaży dostępna będzie w październiku. Twierdzi, że jest bardzo podekscytowany nowym wyzwaniem i traktuje je bardzo ambicjonalnie.
– To jest ogromne wyzwanie. Mam nadzieję, że podołam i że kolekcja się spodoba. Będzie sygnowana moimi inicjałami, dlatego bardzo chcę, żeby wyszła jak najlepiej. Będę ogromnie dumny, kiedy już będzie wisiała w sklepie, i ogromnie dumny, kiedy kogoś zobaczę, kto mi zaufa, ubierze się i będzie mu się to podobało – mówi Rafał Maślak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Model twierdzi, że projektując koszule, zamierza wyjść poza przyjęty w tej dziedzinie mody standard. W czasie pobytu w Mediolanie zachwycił się sposobem ubierania mieszkańców tego miasta, zwłaszcza faktem, że nie boją się oni kolorów. Włoskie inspiracje Maślak wykorzysta przy tworzeniu kolekcji.
– W Polsce jeszcze tego trochę brakuje. Może w tej kolekcji uda mi się je wprowadzić i nie będzie to terapia szokowa, bo wiem, że wtedy to by się nie przyjęło. Myślę, że krok po kroku, za pomocą pewnych detali, uda mi się jednak przekonać Polaków do takich barw – mówi Rafał Maślak.
Model nie ukrywa, że chce być inspiracją dla polskich mężczyzn. Już teraz panowie bardzo często zwracają się do niego z prośbami o poradę w kwestii stylu ubierania. W e-mailach pytają, jak powinni się ubrać na daną okazję, a nawet przysyłają zdjęcia znanych osób z prośbą o wskazanie, co mieli na sobie.
– Już jestem jakimś przykładem, inspiracją i takim wzorem dla panów, co dla mnie jest ogromnym sukcesem. Bo to, że dziewczyny piszą, lubią mnie, to jest jakby normalne, ale trudniej uzyskać sympatię facetów i być dla nich może nie autorytet, bo to zbyt wiele powiedziane, ale na pewno inspiracją – mówi Rafał Maślak.
Aby jeszcze bardziej inspirować polskich mężczyzn, Rafał Maślak zamierza mocno skupić się na prowadzeniu swojego bloga. Model porusza na nim m.in. zagadnienia z dziedziny mody, fitnessu i zdrowego stylu życia.
Czytaj także
- 2024-06-11: Pola elektromagnetyczne nie stwarzają ryzyka dla ludzi. Poziomy promieniowania są znacznie poniżej limitów
- 2024-05-20: Rafał Zawierucha: Remontuję teraz nowe, wreszcie duże mieszkanie. Do tego trzeba mieć anielską cierpliwość
- 2024-05-10: Rafał Zawierucha: Nie ma nic piękniejszego w życiu niż posiadanie dziecka. Uwielbiam wracać do domu do moich cudownych dziewczyn i spędzać z nimi czas
- 2024-05-02: Rafał Zawierucha: Dostrzegam upadek zawodu dziennikarza. Dzisiaj dziennikarstwo opiera się na tym, żeby się dobrze klikało
- 2024-05-28: Rafał Zawierucha: Marzy mi się rola jak Mel Gibson w „Braveheart”. Chciałbym też zostać kaskaderem samochodowym jak Tom Cruise
- 2023-12-19: Kluczowa dla uczenia maszynowego hipoteza została udowodniona przez polskiego naukowca. Odkrycie ma znaczenie także dla innych działów matematyki
- 2023-06-26: Rafał Sonik: Kiedyś przez dwie godziny jeździłem maluchem po Bieszczadach z Lechem Wałęsą. Ostatnio umówiliśmy się na dubla
- 2023-07-07: Popularność kultowego malucha rośnie. Auto w ciągu kilku lat zyskało na wartości nawet kilkukrotnie
- 2023-06-30: Rusza wyprawa kultowymi maluchami z Polski do Monte Carlo. Jej celem jest zebranie pieniędzy na pomoc małoletnim ofiarom wypadków
- 2023-05-11: Rafał Zawierucha: Chętnie zagrałbym skoczka narciarskiego. Opanowałem już uśmiech Piotra Żyły, a teraz mistrz uczy mnie, jak pokonać lęk wysokości
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.