Newsy

Rafał Maślak: Nadszedł czas na zmiany. Rozjaśniam włosy, opaliłem się na Fuerteventurze

2015-06-03  |  06:55

Rafał Maślak zmienia image. Mister Polski zdradził, że chce rozjaśnić włosy, a także ubierać się modniej. Ostatnio wyjechał nawet na Fuerteventurę, gdzie opalił się i zrobił 30 nowych stylizacji, które systematycznie będzie publikować na swoim blogu.

– Nadszedł czas na zmiany. Dużo się uczę. Bywam w wielu miejscach i podpatruję nowe trendy, a jeśli ktoś jest fajnie ubrany, to jest to dla mnie inspiracja. Postanowiłem też zmienić fryzurę, rozjaśnić trochę włosy. To będzie pasowało do opalenizny, która będzie się utrzymywała przez całe lato. Teraz byłem na Fuerteventurze i strasznie się spaliłem – mówi Rafał Maślak w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Model odwiedził jedną z Wysp Kanaryjskich, aby zrobić zdjęcia w różnych stylizacjach, które będzie publikował systematycznie na swoim blogu.

– Miałem ze sobą pełno outfitów, które chciałem sfotografować. Zrobiłem 30 stylizacji, które później zaprezentuję. Niektóre są standardowe, niektóre są dosyć odważne. Moim zadaniem jest inspirowanie ludzi – opowiada model.

Na Fuerteventurze spędził tydzień i bardzo ciężko pracował. Miał tylko jeden dzień odpoczynku.

Trzeba było bardzo wcześnie wstawać, ponieważ wtedy słońce jest dobre. Z kolei wieczorem znowu trzeba było być gotowym, bo wieczorne słońce również jest najlepsze do zdjęć. W południe można było trochę odpocząć, bo w takim słońcu nie da się robić zdjęć, dlatego siedziałem sobie na basenie – wspomina Mister Polski.

Nie boi się jednak intensywnej pracy, gdyż wie, że nagrodą będą podziękowania od fanów.

Moim wynagrodzeniem jest to, że dostaję wiadomości od ludzi, którzy dziękują mi, że pokazałem im fajne stylizacje – mówi Rafał Maślak.

 

 

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.