Mówi: | Tamara Gonzalez Perea |
Funkcja: | blogerka modowa |
Tamara Gonzalez Perea: umalowane usta to dla mnie synonim kobiecości i zmysłowości
Blogerka zaprojektowała własną kolekcję pomadek do ust. W jej skład weszło sześć matowych szminek, lusterko i kosmetyczki w intensywnych barwach. Autorka bloga Macademian Girl twierdzi, że pomysł na linię pomadek chciała zrealizować od dawna, do czego zachęcały ją jej czytelniczki. Zdaniem blogerki umalowane usta to synonim zmysłowości i kobiecości.
Tamara Gonzalez Perea to jedna z najpopularniejszych polskich blogerek modowych. Autorka bloga o nazwie Macademian Girl nie ogranicza się jednak wyłącznie do pisania o modzie i pielęgnacji urody. Kilka lat temu wystylizowała witrynę jednej z polskich marek odzieżowych w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, teraz natomiast podjęła współpracę z firmą kosmetyczną Paese. Stworzyła dla niej specjalną linię pomadek do ust.
– To jest pomysł, który chodził za mną od dawna. I tak się udało, że kiedy spotkałam rok temu Karolinę, brand managerkę Paese, praktycznie od razu zaczęłyśmy mówić o tej kolekcji, że musimy ją stworzyć, że musimy to zrobić – mówi Tamara Gonzalez Perea agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Blogerka twierdzi, że umalowane szminką usta stanowią dla niej synonim kobiecości i zmysłowości. Jej zdaniem dzięki szmince każda kobieta może poczuć się całkowicie ubrana w kilka sekund. Odpowiednia pomadka może bowiem zastąpić cały makijaż, gdy brakuje czasu na jego wykonanie. Gwiazda nie ukrywa, że w miejscach publicznych rzadko pokazuje się bez perfekcyjnego makijażu ust.
– Jest to o tyle charakterystyczne, że często moje czytelniczki mówiły: „Tamara, słuchaj, ty musisz mieć kolekcję swoich pomadek, my chcemy to zobaczyć, chcemy zobaczyć, jakie kolory byś dla nas wybrała” – mówi Tamara Gonzalez Perea.
Dzięki zachętom ze strony internautek powstała kolekcja Macademian Girl Makeup for Paese. W jej skład weszło sześć matowych pomadek w płynie, które można dowolnie łączyć z pięcioma błyszczykami. Wszystkie pomadki cechują się nasyconą, intensywną kolorystyką, dzięki czemu optycznie powiększają usta. Mają lekką, pudrową konsystencję i zapach mlecznej czekolady.
– Do tego mamy lusterko, które służy za taki fantastyczny gadżet i piękne kolorowe kosmetyczki w soczystych kolorach, ze skóry, ozdobione kryształkiem Swarovskiego – mówi Tamara Gonzalez Perea.
Blogerka nie wie jeszcze, czy współpraca z marką Paese jeszcze bardziej się rozwinie ani czy zaprojektuje kolejne kosmetyki do makijażu. Na razie, jak twierdzi, chce się cieszyć swoją pierwszą kolekcją pomadek.
Czytaj także
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-02-08: Katarzyna Zdanowicz: Gama kolorów i fasonów odpowiednich na wizję się zmienia. Po kilkunastu latach pracy w telewizji już nie mam ochoty na granatowe marynarki
- 2022-11-15: Dorota Goldpoint: Zaczynam podbijać amerykański rynek mody. Suknie przygotowane dla Agaty Dudy zrobiły furorę podczas ważnej międzynarodowej gali w Waszyngtonie
- 2022-11-18: Gosia Baczyńska: 25 lat mojej działalności to był bardzo ekscytujący, morderczy czas, ale też pełen sukcesów. Już nie przejmuję się tym, jak moja kolekcja zostanie odebrana
- 2022-10-05: Tamara Arciuch: Przestałam oglądać telewizję, bo nie chcę być manipulowana. W informacjach jest za duży ładunek emocjonalny
- 2022-10-12: Tamara Arciuch: Każdy z nas odczuwa inflację i liczy pieniądze w portfelu. Nasuwa się pytanie, ile osób w trudnych czasach zdecyduje się wydać pieniądze na teatr
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.