Mówi: | Sabrina Pilewicz (projektantka) Kamila Szczawińska (modelka) Charlize Mystery (blogerka) |
Topmodelka Kamila Szczawińska promuje nową kolekcję torebek Sabriny Pilewicz
– Powstało sześć nowych modeli, a cała kolekcja to hołd dla życia, w którym zachowujemy równowagę, czyli mamy czas na przyjaciół, rodzinę, siebie i na pracę. Zainspirowała mnie Kamila Szczawińska, która została twarzą mojej nowej kolekcji – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Sabrina Pilewicz, projektantka.
W centrum artystycznych zainteresowań projektantki znajdują się od lat Włochy. Pilewicz za niedościgniony wzór w szyciu torebek uznaje włoską szkołę.
– Włochy są zdecydowanie kolebką, tam można znaleźć wszystko, jeżeli chodzi o szycie toreb. Jest ta elegancja, włoskie powietrze, które mnie inspiruje. Formy czerpię z architektury. I jeżeli chodzi o skóry, okucia, to sprowadzam je z najlepszych garbarni we Włoszech. Wszystko musi być dla mnie najlepsze, ponieważ jestem perfekcjonistką i absolutna detalistką – mówi Pilewicz.
W pokazie wzięła udział m.in. Kamila Szczawińska, ambasadorka nowej kolekcji torebek.
– To jest dla mnie zaszczyt,i bardzo się cieszę, że moje życie jest na tyle ciekawe, że jest w stanie jeszcze kogoś zainspirować do stworzenia czegoś wspaniałego, takiego jak kolekcja torebek. Mój ulubiony model to jest Napoli. Jest to torebka shopper bag, która mieści w sobie wszystko. Jako mama dwójki dzieci muszę mieć ze sobą zawsze mokre chusteczki, jakieś ubranie na zmianę, soczek, banana, notesik, coś do porysowania, jakąś zabawkę, więc tutaj jestem w stanie pomieścić wszystko – mówi topmodelka.
Torebki Sabriny Pilewicz od dawna ceni również Charlize Mystery. Blogerka przyznaje, że uważa swoją koleżankę za najlepszą projektantkę torebek. Na uroczystości Mystery zaprezentowała torebkę, którą designerka zaprojektowała specjalnie dla niej.
– Jest to torebka z nowej kolekcji, którą wzięłam dzisiaj na premierę. Sabrina zaprojektowała ją dla mnie bez konsultacji ze mną. Idealnie trafiła w moje kolory, bo dobrze mnie zna i wie, co lubię. Jest to biel i czerń, czyli moje ulubione barwy. I z tego, co wiem, nie będzie jej w sprzedaży, więc bardzo mnie cieszy, że mam taką niepowtarzalną torebkę – mówi Charlize Mystery.
Czytaj także
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-03-21: PLICH: Czuję potrzebę, żeby swoimi działaniami wesprzeć ukraińskich projektantów. Kilka wybranych brandów będę więc sprzedawał i promował w swoim atelier
- 2023-02-15: Uczniowie z całej Polski współautorami specjalnego albumu o Krzysztofie K. Baczyńskim. Zrobione przez nich zdjęcia ilustrują wiersze poety
- 2023-02-08: Katarzyna Zdanowicz: Gama kolorów i fasonów odpowiednich na wizję się zmienia. Po kilkunastu latach pracy w telewizji już nie mam ochoty na granatowe marynarki
- 2023-03-10: Kamila Kamińska: Bardzo lubię w scenariuszach doszukiwać się niuansów i budować wielowymiarowe postaci. Taką rolę zagrałam właśnie w „Polowaniu”
- 2023-03-02: Kamila Kamińska: Nie zawsze musimy wiernie kopiować jakąś światową ikonę czy znaną postać. Ona może nas jednak inspirować w wielu różnych względach
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.