Newsy

W tegorocznym makijażu bożonarodzeniowym gwiazdy postawią na połysk i naturalność

2017-12-13  |  06:13

Naturalność z elementem świątecznego szaleństwa to ulubiony styl wigilijnego makijażu gwiazd. Kamila Szczawińska lubi lekko podkreślić oko złotymi cieniami, Zofia Ślotała nie wyobraża sobie świątecznego looku bez błyszczącego wykończenia. Dla Karoliny Malinowskiej ważne jest zachowanie naturalności przy jednoczesnym podkreśleniu magicznej atmosfery świąt.

Makijaż na wigilijne spotkania powinien mieć uroczysty charakter, dlatego nawet gwiazdy ceniące naturalność w tym dniu decydują się na nieco bardziej spektakularny wygląd. Kamila Szczawińska na co dzień prawie nie stosuje makijażu, a jeśli musi się umalować, stawia na delikatność i umiar. Jednym z nielicznych wyjątków od tej reguły jest właśnie make up na bożonarodzeniowe kolacje.

– Makijaż ma być ciepły, nieprzemalowany, taki, że mogę się położyć na kanapie przed kominkiem i nie ubrudzę wszystkiego dookoła, ale jednak fajnie na święta wyglądać wyjątkowo, mieć podkreślone oko, policzki – mówi modelka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wykonując świąteczny makijaż, Kamila Szczawińska najchętniej sięga po typowo gwiazdkową kolorystykę, czyli odcienie złota, uzupełnione brązami. Zdaniem Karoliny Malinowskiej Boże Narodzenie to czas, w którym można pozwolić sobie na makijażowe szaleństwo. Modelka chętnie korzysta z tej możliwości, mimo że na co dzień preferuje stonowany makijaż.

– Makijaż świąteczny zawsze kojarzy nam się z błyskiem, z wprowadzeniem magii, staram się, żeby było to w miarę naturalne, ale też ładne, lubię podkreślać oczy, lubię delikatnie podkreślić usta – mówi Karolina Malinowska.

Połysk preferuje również Zofia Ślotała. Stylistce podoba się ponadto trend w zakresie makijażu oka bazujący na naturalnych odcieniach nude.

– Uwielbiam, gdy coś się świeci, niestety mam słabość do brokatów i wszelkich pyłków, więc na pewno coś się zaświeci – mówi Zofia Ślotała.

Gwiazdy lubią otrzymywać kosmetyki w ramach świątecznych prezentów. Kamila Szczawińska chętnie testuje potem wszelkie kosmetyczne nowinki wraz ze swoją córką, Kaliną. Dziewczynka wchodzi w etap życia, w których zaczyna się interesować kwestiami związanymi z modą i makijażem i jest coraz bardziej ciekawa zawartości kosmetyczki swojej mamy.

– Później przychodzę i mówię: Kalinka, dlaczego ta szminka jest otwarta, a była nowa, albo jest wgnieciona, bo zapomniała zakręcić, więc rzeczywiście moja córka i jej przyjaciółki lubią buszować w moich skrzynkach z kosmetykami – mówi Kamila Szczawińska.

Modelka chętnie wręcza również kosmetyczne upominki swoim bliskim. Jej zdaniem to najprostszy sposób na bezpieczny prezent, łatwo bowiem trafić w gust obdarowywanej osoby – gwiazda jest przekonana, że produkty do makijażu lub pielęgnacji ciała przydadzą się każdej kobiecie. Karolinie Malinowskiej również zdarza się kupować kosmetyki jako świąteczny upominek, jednak wyłącznie dla bliskich osób.

– Kupuję je tylko przyjaciółkom, które dobrze znam. Wiem, co lubią, czego potrzebują, natomiast samej zdarza mi się otrzymywać takie prezenty, jestem absolutną fanką palet, bo mam wrażenie, że tam zawsze znajdzie się coś dla siebie – mówi modelka.

Świąteczne nowości kosmetyczne gwiazdy poznawały podczas imprezy Sephora Christmas Park. Marka zaprezentowała wówczas bożonarodzeniową ofertę w zakresie makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz zapachów, a także nowy sposób pakowania kosmetycznych prezentów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.