Newsy

Zofia Ślotała: W Londynie pomagałam Maryli Rodowicz w zakupach i razem obchodziliśmy urodziny jej syna

2014-10-02  |  06:55

Kocham Marylę Rodowicz za jej odwagę w kreowaniu własnego wizerunku – mówi Zofia Ślotała. Stylistka od wielu lat pomaga ikonie polskiego show-biznesu w odzieżowych zakupach. Ślotała chwali pomysłowość Maryli Rodowicz i jej otwartość na nowinki ze świata mody. Niedawno gwiazdy wybrały się wspólnie do Londynu, by świętować urodziny syna Maryli Rodowicz. Przy okazji zrobiły zakupy w najlepszych londyńskich butikach.

Od czasu do czasu współpracuję z Marylą i to już od lat. To jest personal shoppingi, czyli, że pomagam jej w zakupach, które ona robi co sezon. Teraz nie ukrywam, że pracujemy przy jednym projekcie, o którym jeszcze nie mogę nic powiedzieć, ale mam nadzieję, że już niedługo ujrzy światło dzienne – mówi Zofia Ślotała w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Pod koniec września Rodowicz i Ślotała spędziły wspólnie kilka dni w Londynie. Świętowały tam urodziny Jędrzeja Dużyńskiego, syna Maryli Rodowicz, z którym Ślotała przyjaźni się od najmłodszych lat. Panie zrobiły też zakupy, a zdjęcie z ich wycieczki po londyńskich butikach Ślotała opublikowała na swoim profilu na Instagramie. Pozuje na nim z Marylą Rodowicz ubraną w długi czerwony płaszcz i koronę. Stylistka przyznaje, że zakupione ubrania idealnie pasują do oryginalnego stylu Maryli Rodowicz.

Czy ją kiedyś widziano w spokojnej, stonowanej stylizacji? Ja kocham ją za to, że ma taką odwagę i sięga zawsze po te rzeczy, na które ludzie nie mają wystarczająco odwagi. A to jest to, co pierwsze jej przychodzi na myśl – mówi Zofia Ślotała.

Stylistka chwali nie tylko odwagę Maryli Rodowicz, lecz także jej pomysłowość. Docenia również jej zamiłowanie zarówno do znanych, luksusowych marek, jak Chanel czy Dolce&Gabbana, których butiki odwiedziły wspólnie w Londynie, jak i początkujących projektantów.

Absolutnie nie zamyka się na marki. Stawia także na młodych projektantów i myślę, że moda ją zawsze pasjonowała. To, co ja cenię w Maryli, to jest to, że jak nie było w Polsce dostępu do mody, to ona razem z Aleksandrą Laską sama tworzyła te ubrania, one same je robiły. Kreatywność, którą Maryla ma, absolutnie przekłada się na to, jak wygląda – powiedziała Zofia Ślotała w wywiadzie podczas prezentacji trendów w makijażu na sezon jesień/zima 2014/15 w perfumerii Sephora.

Maryla Rodowicz od wielu lat nazywana jest przez prasę kolorowym ptakiem polskiej sceny muzycznej. Jej kreacje, zarówno sceniczne, jak i te noszone na co dzień, nie zawsze są entuzjastycznie przyjmowane przez internautów i stylistów. Wokalistka lubi szokować swoim wizerunkiem. Jej kreacje są śmiałe i oryginalne, niekiedy nawet kontrowersyjne, łączące różne style i kolory. Największe emocje wzbudziła ostatnia sylwestrowa kreacja Maryli Rodowicz. Podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów 2013/2014 w Gdyni, gwiazda wystąpiła w skąpym stroju w stylu kostiumów tancerek samby brazylijskiej, z plastikowym gorsetem imitującym nagi biust.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy

Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.