Newsy

Zofia Ślotała: W Londynie pomagałam Maryli Rodowicz w zakupach i razem obchodziliśmy urodziny jej syna

2014-10-02  |  06:55

Kocham Marylę Rodowicz za jej odwagę w kreowaniu własnego wizerunku – mówi Zofia Ślotała. Stylistka od wielu lat pomaga ikonie polskiego show-biznesu w odzieżowych zakupach. Ślotała chwali pomysłowość Maryli Rodowicz i jej otwartość na nowinki ze świata mody. Niedawno gwiazdy wybrały się wspólnie do Londynu, by świętować urodziny syna Maryli Rodowicz. Przy okazji zrobiły zakupy w najlepszych londyńskich butikach.

Od czasu do czasu współpracuję z Marylą i to już od lat. To jest personal shoppingi, czyli, że pomagam jej w zakupach, które ona robi co sezon. Teraz nie ukrywam, że pracujemy przy jednym projekcie, o którym jeszcze nie mogę nic powiedzieć, ale mam nadzieję, że już niedługo ujrzy światło dzienne – mówi Zofia Ślotała w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Pod koniec września Rodowicz i Ślotała spędziły wspólnie kilka dni w Londynie. Świętowały tam urodziny Jędrzeja Dużyńskiego, syna Maryli Rodowicz, z którym Ślotała przyjaźni się od najmłodszych lat. Panie zrobiły też zakupy, a zdjęcie z ich wycieczki po londyńskich butikach Ślotała opublikowała na swoim profilu na Instagramie. Pozuje na nim z Marylą Rodowicz ubraną w długi czerwony płaszcz i koronę. Stylistka przyznaje, że zakupione ubrania idealnie pasują do oryginalnego stylu Maryli Rodowicz.

Czy ją kiedyś widziano w spokojnej, stonowanej stylizacji? Ja kocham ją za to, że ma taką odwagę i sięga zawsze po te rzeczy, na które ludzie nie mają wystarczająco odwagi. A to jest to, co pierwsze jej przychodzi na myśl – mówi Zofia Ślotała.

Stylistka chwali nie tylko odwagę Maryli Rodowicz, lecz także jej pomysłowość. Docenia również jej zamiłowanie zarówno do znanych, luksusowych marek, jak Chanel czy Dolce&Gabbana, których butiki odwiedziły wspólnie w Londynie, jak i początkujących projektantów.

Absolutnie nie zamyka się na marki. Stawia także na młodych projektantów i myślę, że moda ją zawsze pasjonowała. To, co ja cenię w Maryli, to jest to, że jak nie było w Polsce dostępu do mody, to ona razem z Aleksandrą Laską sama tworzyła te ubrania, one same je robiły. Kreatywność, którą Maryla ma, absolutnie przekłada się na to, jak wygląda – powiedziała Zofia Ślotała w wywiadzie podczas prezentacji trendów w makijażu na sezon jesień/zima 2014/15 w perfumerii Sephora.

Maryla Rodowicz od wielu lat nazywana jest przez prasę kolorowym ptakiem polskiej sceny muzycznej. Jej kreacje, zarówno sceniczne, jak i te noszone na co dzień, nie zawsze są entuzjastycznie przyjmowane przez internautów i stylistów. Wokalistka lubi szokować swoim wizerunkiem. Jej kreacje są śmiałe i oryginalne, niekiedy nawet kontrowersyjne, łączące różne style i kolory. Największe emocje wzbudziła ostatnia sylwestrowa kreacja Maryli Rodowicz. Podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów 2013/2014 w Gdyni, gwiazda wystąpiła w skąpym stroju w stylu kostiumów tancerek samby brazylijskiej, z plastikowym gorsetem imitującym nagi biust.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.