Newsy

Ian Rooth przygotowuje spektakl na bazie piosenek disco polo

2017-01-25  |  06:45

Aktualizacja 2017-02-17, g. 16:15

Wokalista kończy pracę nad płytą, która ma się ukazać jeszcze w tym roku. Przygotowuje również duże muzyczne show, które ma pokazać inne oblicze piosenek disco polo. Ian Rooth chce w ten sposób wprowadzić na rynek muzyczny nowych, zdolnych wokalistów.

Po rozstaniu z zespołem West Avenue Ian Rooth próbuje swoich sił na różnych polach działalności artystycznej. Przede wszystkim wokalista kończy pracę nad swoją płytą, którą nagrywa w USA i Szwecji. Niewykluczone, że krążek ukaże się już jesienią tego roku. Rozpoczął również współpracę z nową na polskim rynku firmą Universal Vision Poland, z którą przygotowuje projekt zatytułowany „Scena Muzycznej Anegdoty”. W jego ramach wystawiać będzie różnego rodzaju spektakle muzyczne.

Tak jak możemy zobaczyć Carnegie Hall, Broadway, West End i one wystawiają różne sztuki, zmieniają je średnio co trzy do sześciu miesięcy, tak my będziemy mieć w Polsce coś nowego – mówi Ian Rooth agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Obecnie wokalista pracuje nad pierwszym tego typu show, zatytułowanym „Będzie inaczej, disco polo w muzycznym fraku”. Jego premiera planowana jest na 28 marca. W planach Ian Rooth i jego współpracownicy mają spektakl zbudowany z największych przebojów muzycznych świata oraz show na kanwie piosenek kabaretowych. Występować w nich będzie dwudziestu młodych, mało znanych szerokiej publiczności artystów. Wokalista twierdzi, że w ten sposób chce ich wprowadzić na muzyczny rynek.

Stwierdziłem, że skoro w Polsce trochę mniej robiłem i przycichło parę spraw związanych z moją płytą, to zajmę się paroma innymi osobami i postaram się wprowadzić je na rynek polski, a są to ciekawe osobistości, gwarantuję. Tak zróżnicowanych osób jeszcze nie widzieliście – mówi Ian Rooth.

„Scena Muzycznej Anegdoty” to nie jest jedyny projekt, nad którym pracować będzie wokalista i firma Universal Vision Poland. W planach jest także przygotowanie show do telewizyjnych ramówek. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.