Newsy

Inspiracje latami 70., kreskówkowe printy i cukierkowe kolory w jesienno-zimowej kolekcji Bizuu

2016-06-17  |  07:05
Mówi:Małgorzata Rozenek, prezenterka

Anna Kalczyńska, tancerka, prezenterka

Izabela Janachowska, tancerka, prezenterka

Funkcja:Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia 2012

Anna Oberc, aktorka

Barbara Kurdej-Szatan, aktorka

Natalia Janoszek, aktorka

  • MP4
  • Jesienno zimowa kolekcja marki Bizuu to połączenie dziewczęcego wdzięku i kobiecej zmysłowości. Projektantki inspirowały się kultowym serialem animowanym „Atomówki” oraz stylistyką lat 70. W kolekcji dominują róż, pomarańcz i oberżyna.

    Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan namawiają Polki, by jesienią odkryły w sobie małe dziewczynki. Część ich najnowszej kolekcji inspirowana jest amerykańskim serialem animowanym „Atomówki”, opowiadającym o trzech dziewczynkach obdarzonych supermocą. Inspirując się wyglądem bohaterek, projektantki stworzyły osiem młodzieżowych sylwetek, których bazą są kreskówkowe printy i cukierkowe kolory. Hasłem kolekcji jest „cukier, słodkości i różne śliczności + Związek X” – są to jednocześnie elementy, z których stworzone zostały kultowe już atomówki.

    – Projekty dziewczyn z jednej strony są bardzo dziewczęce, z drugiej strony świetnie podkreślają kobiecość. I to mi się bardzo podoba, że podkreślanie kobiecości wcale nie musi być bardzo seksowne albo wulgarne, tylko one podchodzą do tego z taką lekkością mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Janachowska, tancerka i prezenterka.

    Przy tworzeniu jesienno-zimowej kolekcji projektantki inspirowały się również modą lat 70. i stylem boho. Stąd obecność frędzli, etnicznych akcentów, bluzek z falbanami, haftowanych sukienek oraz kolorowych koszul z lamówkami. W tym sezonie Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak postawiły na kolor – dominuje charakterystyczny dla marki Bizuu róż, a towarzyszą mu pomarańcz, żółć, granat i oberżyna.

    – Rewelacyjne, jest parę rzeczy, które koniecznie muszę mieć. Bardzo duże wrażenie na mnie zrobiła bordowa sukienka, ostatnia, finałowa, jest świetna. Ten szary sweter z drugiej części też koniecznie muszę mieć w swojej szafie mówi Małgorzata Rozenek.

    – Bardzo mi się spodobało, że jest taka prostota, ale że jest dużo w tym takiej kobiecej delikatności i to jest piękne dodaje Barbara Kurdej-Szatan.

    Zachwytu nad kolekcją jesień-zima 2016/2017 nie kryją też inne gwiazdy obecne na pokazie. Annę Kalczyńską zachwycił niezwykle kobiecy charakter podkreślających sylwetkę kreacji.

    – Mam wrażenie, że są też takie trendy ostatnio w modzie, które hołdują chłopięcej sylwetce, które nie pozwalają kobietom rozkwitnąć w pełni. Tu akurat witam prace duetu Bizuu z wielką satysfakcją i przyjemnością – mówi prezenterka.

    – Piękna moda, piękne suknie przede wszystkim, fantastyczne tkaniny, zawsze to u nich podziwiam i barwę, piękne, kobiece barwy. Mnie to ujęło – dodaje Anna Oberc.

    Natalia Janoszek ceni dziewczęcy charakter projektów Bizuu, Paulinie Krupińskiej podoba się natomiast połączenie kobiecości z elegancją przywodzącą na myśl paryski szyk. Obie gwiazdy darzą markę Bizuu wyjątkowym sentymentem także z innych względów.

    – Moja pierwsza ścianka to było Bizuu, chyba w listopadzie, i teraz drugi raz, koło się zatacza mówi Natalia Janoszek.

    – Jadąc na wybory Miss Universe, dziewczyny przyszykowały mi bodajże 30 looków i to było dla mnie naprawdę coś bezcennego, co odjęło mi parę dni szukania innych kreacji – dodaje Paulina Krupińska.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.