Newsy

Inspiracje latami 70., kreskówkowe printy i cukierkowe kolory w jesienno-zimowej kolekcji Bizuu

2016-06-17  |  07:05
Mówi:Małgorzata Rozenek, prezenterka

Anna Kalczyńska, tancerka, prezenterka

Izabela Janachowska, tancerka, prezenterka

Funkcja:Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia 2012

Anna Oberc, aktorka

Barbara Kurdej-Szatan, aktorka

Natalia Janoszek, aktorka

  • MP4
  • Jesienno zimowa kolekcja marki Bizuu to połączenie dziewczęcego wdzięku i kobiecej zmysłowości. Projektantki inspirowały się kultowym serialem animowanym „Atomówki” oraz stylistyką lat 70. W kolekcji dominują róż, pomarańcz i oberżyna.

    Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan namawiają Polki, by jesienią odkryły w sobie małe dziewczynki. Część ich najnowszej kolekcji inspirowana jest amerykańskim serialem animowanym „Atomówki”, opowiadającym o trzech dziewczynkach obdarzonych supermocą. Inspirując się wyglądem bohaterek, projektantki stworzyły osiem młodzieżowych sylwetek, których bazą są kreskówkowe printy i cukierkowe kolory. Hasłem kolekcji jest „cukier, słodkości i różne śliczności + Związek X” – są to jednocześnie elementy, z których stworzone zostały kultowe już atomówki.

    – Projekty dziewczyn z jednej strony są bardzo dziewczęce, z drugiej strony świetnie podkreślają kobiecość. I to mi się bardzo podoba, że podkreślanie kobiecości wcale nie musi być bardzo seksowne albo wulgarne, tylko one podchodzą do tego z taką lekkością mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Janachowska, tancerka i prezenterka.

    Przy tworzeniu jesienno-zimowej kolekcji projektantki inspirowały się również modą lat 70. i stylem boho. Stąd obecność frędzli, etnicznych akcentów, bluzek z falbanami, haftowanych sukienek oraz kolorowych koszul z lamówkami. W tym sezonie Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak postawiły na kolor – dominuje charakterystyczny dla marki Bizuu róż, a towarzyszą mu pomarańcz, żółć, granat i oberżyna.

    – Rewelacyjne, jest parę rzeczy, które koniecznie muszę mieć. Bardzo duże wrażenie na mnie zrobiła bordowa sukienka, ostatnia, finałowa, jest świetna. Ten szary sweter z drugiej części też koniecznie muszę mieć w swojej szafie mówi Małgorzata Rozenek.

    – Bardzo mi się spodobało, że jest taka prostota, ale że jest dużo w tym takiej kobiecej delikatności i to jest piękne dodaje Barbara Kurdej-Szatan.

    Zachwytu nad kolekcją jesień-zima 2016/2017 nie kryją też inne gwiazdy obecne na pokazie. Annę Kalczyńską zachwycił niezwykle kobiecy charakter podkreślających sylwetkę kreacji.

    – Mam wrażenie, że są też takie trendy ostatnio w modzie, które hołdują chłopięcej sylwetce, które nie pozwalają kobietom rozkwitnąć w pełni. Tu akurat witam prace duetu Bizuu z wielką satysfakcją i przyjemnością – mówi prezenterka.

    – Piękna moda, piękne suknie przede wszystkim, fantastyczne tkaniny, zawsze to u nich podziwiam i barwę, piękne, kobiece barwy. Mnie to ujęło – dodaje Anna Oberc.

    Natalia Janoszek ceni dziewczęcy charakter projektów Bizuu, Paulinie Krupińskiej podoba się natomiast połączenie kobiecości z elegancją przywodzącą na myśl paryski szyk. Obie gwiazdy darzą markę Bizuu wyjątkowym sentymentem także z innych względów.

    – Moja pierwsza ścianka to było Bizuu, chyba w listopadzie, i teraz drugi raz, koło się zatacza mówi Natalia Janoszek.

    – Jadąc na wybory Miss Universe, dziewczyny przyszykowały mi bodajże 30 looków i to było dla mnie naprawdę coś bezcennego, co odjęło mi parę dni szukania innych kreacji – dodaje Paulina Krupińska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Farmacja

    Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

    Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.