Newsy

Joanna Przetakiewicz: gdzie się nie pojawię, tam zakładam swoje gangi

2017-08-29  |  06:58

Dla kobiety bardzo ważne jest posiadanie przyjaciół – uważa projektantka. Sama ma grupę bliskich jej osób, z którymi pozostaje w stałym kontakcie. Rozmawia z nimi codziennie, dzieląc się nawet bardzo intymnymi przeżyciami. Gwiazda określa swoje najbliższe otoczenie mianem gangu.

Joanna Przetakiewicz lubi otaczać się ludźmi. Wśród przyjaciół znana jest jako osoba, która łatwo zyskuje sympatię nowo poznanych osób i nawiązuje z nimi bliskie relacje.

Moi przyjaciele dobrze mnie znają z tego, zawsze wiedzą, że gdzie się nie pojawię, tam zakładam swoje gangi – mówi projektantka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Poprzez słowo „gang” gwiazda rozumie grupę bliskich przyjaciół. Obecnie ma trzy takie grupy, w których znajdują się zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Projektantka wierzy w kobiecą siłę, uważa jednak, że mężczyźni są nieodzowną częścią życia każdej kobiety.

– Nam mężczyźni są niewątpliwie bardzo potrzebni w życiu. Jestem zwolenniczką zachowywania balansu, w związku z tym nie wyobrażam sobie, żeby przyjaciół mężczyzn nie było w naszym gronie – mówi Joanna Przetakiewicz.

Projektantka należy do kobiet wyjątkowo zapracowanych, pozostaje jednak w stałym kontakcie ze swoimi przyjaciółmi. Umożliwiają jej to media społecznościowe oraz internetowe komunikatory. Gwiazda założyła specjalne grupy, które określa mianem osobisto-kulturalno-oświatowo-seksualnych. Niemal codziennie wymienia w ten sposób z bliskimi jej osobami poglądy na temat przeczytanych książek, obejrzanych filmów, wydarzeń z codziennego życia. 

– Nie mamy przed sobą tajemnic. Dzielimy się swoimi intymnymi przeżyciami, więc jest to tak bardzo ważne dla kobiety mieć swój tzw. gang, czyli najbliższych przyjaciół – mówi Joanna Przetakiewicz.

Do grona bliskich przyjaciół właścicielki marki La Mania od niedawna należy showman Łukasz Jakóbiak. Joanna Przetakiewicz najpierw udzieliła mu długo oczekiwanego wywiadu, a następnie zaprosiła do udziału w programie „Azja Express”. 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.