Newsy

Karolina Korwin-Piotrowska: wielokrotnie podejmowano próby podkupienia mnie, załatwienia różnymi sposobami przychylnej opinii

2017-03-29  |  06:55

Polscy celebryci chcieliby czytać laurki na swój temat uważa dziennikarka. Twierdzi też, że wiele gwiazd opłaca pozytywne doniesienia medialne na swój temat. Sama niejednokrotnie otrzymała propozycję wydania pozytywnej opinii w zamian za gratyfikację finansową.

Karolina Korwin-Piotrowska od wielu lat zajmuje się światem polskiego show-biznesu. Napisała na ten temat książkę zatytułowaną „Bomba, czyli alfabet polskiego szołbiznesu”, prowadzi ponadto magazyn „Magiel towarzyski”, w którym komentuje bieżące wydarzenia z branży rozrywkowej. Obecnie na antenie TVN Style oglądać można już 22. sezon tego programu, wciąż w tej samej formule jak dotychczas.

– Wszystko zostaje po staremu, naprawdę, nie zmienia się koni, które dobrze ciągną, tym bardziej w biegu, tak że wszystko jest po staremu. Jest niebieski dywan, dywan jest nowy –  mówi Karolina Korwin-Piotrowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Program „Magiel towarzyski” obecny jest na antenie TVN Style od jedenastu lat. Jego gospodyni twierdzi jednak, że mimo upływu lat wciąż nie czuje znudzenia poruszaną w nim tematyką. Jej zdaniem świat show-biznesu jest fascynujący, wiele mówi bowiem nie tylko o samych gwiazdach, lecz także o społeczeństwie, które wynosi je na piedestał. Dziennikarka często spotyka się natomiast z zarzutem, że mówiąc o celebrytach, w dużym stopniu kreuje ich popularność.

– Polscy celebryci chcieliby czytać laurki na swój temat. Niektóre zresztą opłacają sowicie w różnych mediach, ja tego nie robię. Ja wychodzę z założenia, że ludzie mają prawo wiedzieć, że to jest fajne, a to jest niefajne i tyle, a że kogoś to boli, to już jest problem tej osoby, ale na pewno nie mój mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

Zdaniem dziennikarki polscy celebryci oczekują, że media będą ich kochały. Osoba wypowiadająca słowa krytyki pod ich adresem naraża się na miano hejtera. Gospodyni programu „Magiel towarzyski” nie przejmuje się jednak takim podejściem gwiazd do mediów. Zawsze szczerze wyraża swoją opinię, nawet jeśli w ten sposób naraża się na niechęć ze strony niektórych celebrytów. Zdaje sobie bowiem sprawę z tego, że nie wszyscy ludzie cenią szczerą ocenę.

– Wielokrotnie podejmowano próby podkupienia mnie i zapłacenia mi, załatwienia różnymi sposobami przychylnej opinii, albowiem podobno coś znaczy, wielokrotnie różne osoby próbowały się ze mną spotkać, niektórym się to nawet udało mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

Premierowe odcinki programu „Magiel towarzyski” można oglądać w każdą sobotę o godzinie 22.30 na antenie TVN Style. Powtórki emitowane są w niedziele, środy, czwartki i soboty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.