Newsy

Katarzyna Szymańska ulubioną projektantką Barbary Kurdej-Szatan

2014-04-16  |  06:55
Barbara Kurdej-Szatan zdradziła, że ubiera się głównie u Katarzyny Szymańskiej, projektantki mody z Poznania. Panie połączyła podobna wrażliwość i miłość do teatru. Katarzyna Szymańska modą zajmuje się od 10 lat. W jej kreacjach chodziły m.in.: Joanna Horodyńska, Reni Jusis, Laura Łącz, Monika Jarosińska oraz Marta Podulka, finalistka IV edycji „Mam Talent".

Poznałam Basię w Warszawie, w Teatrze Muzycznym Roma. Okazało się, że mamy bardzo dużo wspólnego. Interesujemy się modą i teatrem, a przede wszystkim lubimy się śmiać. Basia jest też wrażliwą osobą, podobną do mnie. Pokazałam jej ubrania, zrobiliśmy mini sesję zdjęciową w Warszawie i tak się zaczęło. Basia jest bardzo otwartą osobą i cieszę się, że mi zaufała – mówi o współpracy z aktorką Katarzyna Szymańska.

Barbara Kurdej-Szatan w strojach poznańskiej projektantki wystąpiła m.in. podczas konferencji ramówkowej „Pytania na śniadanie” oraz goszcząc w programie śniadaniowym właśnie z Katarzyną Szymańską. Zdjęcia aktorki znajdują się także na stronie internetowej projektantki.

Katarzyna Szymańska tworzy pod trzema markami, czyli Bianco-Nero, Schimka oraz pod własnym nazwiskiem. Jej kreacje są kobiece i eleganckie. W wiosennym sezonie zaprojektowała stroje w zestawieniu kolorów biały-czarny.

Pokazałam w tym sezonie białe płaszcze, sukienki, spódnice z białej bawełny pokryte delikatną fakturą, połączone z pastelowymi kolorami. Pastelowe kolory są w postaci dodatków i biżuterii, bo takim mocnym akcentem w tej kolekcji jest kolor czarny, który jest elementem dekoracyjnym i podkreśla linię kobiety – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Katarzyna Szymańska jest absolwentką Wydziału Projektowania na łódzkiej ASP. Talent do projektowania odziedziczyła po mamie i babci, która była krawcową. 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.