Newsy

Katarzyna Zielińska dołączyła do ekipy serialu „Przyjaciółki”. Zagra pewną siebie intrygantkę

2014-08-06  |  07:10

Postać Alicji grana przez Katarzynę Zielińską sporo namiesza w gronie tytułowych „Przyjaciółek”. Ambitna, pewna siebie i bezwzględna bizneswoman za wszelką cenę będzie chciała udowodnić, że jest lepsza niż Zuza (Anita Sokołowska), i przejąć jej stanowisko w banku. Los jej sprzyja, bo konkurentka wkrótce odejdzie na urlop macierzyński. Niemałe zmiany czekają też pozostałe bohaterki.

– Alicja to trochę czarny charakter. Jest bardzo ambitna, myśli, że wszystko robi najlepiej, że ma najlepsze pomysły w pracy. I przez to nie jest za bardzo lubiana, szczególnie przez postać, którą gra Anita Sokołowska, bo próbuje jej zabrać wszystko i przejąć jej obowiązki. Jest to kobieta z klasą, lubi podrywać i zdobywać facetów – mówi agencji informacyjnej Newseria  Lifestyle Katarzyna Zielińska, aktorka.

Konflikt miedzy paniami z dnia na dzień będzie się więc zaostrzał, ale Zuza bohaterka grana przez Anitę Sokołowską musi odstawić na bok ambicje zawodowe, bo wkrótce zostanie matką. Ten fakt nie skłoni jej jednak do zmiany dotychczasowego stylu życia. Nawet w zaawansowanej ciąży nie będzie się oszczędzać.

Zuza zapomina o tym, że jest w ciąży, i wydaje jej się, że może funkcjonować tak samo jak wcześniej. Wykonuje różne działania kaskaderskie, nawet po to, żeby się wyluzować i uwolnić od natrętnego tematu. Wywoła to dużo zamieszania – mówi Anita Sokołowska, aktorka.

Nowy rozdział w swoim życiu rozpoczyna też Anka, w tej roli Magdalena Stużyńska. Po rozwodzie napotyka na wiele przeszkód, ale nie poddaje się i twardo walczy o swoje. W konsekwencji stanowczość i upór zostaną nagrodzone.

Takie wydarzenie jak rozwód jest bardzo druzgocące i załamujące. Ale w przypadku naszej bohaterki, która wyzwala się z toksycznego związku i musi stanąć na własnych nogach, i zawalczyć o siebie, okazuje się być budującym, konstruktywnym doświadczeniem. Fakt, że podejmuje pracę sprawia, że czuje się wartościowa, potrzebna i silna. I to wszystko bardzo pozytywnie przekłada się na to, co dalej dzieje się w jej życiu Magdalena Stużyńska, aktorka.

Nieoczekiwane zwroty akcji i zaskakujące sytuacje czekają też pozostałe bohaterki. Inga (Małgorzata Socha) po wielu perypetiach zdecyduje się na poważny związek z Szymonem (Filip Bobek), a Patrycja (Joanna Liszowska) wyjdzie za mąż za Michała (Marcin Rogacewicz).

Czwarty sezon serialu „Przyjaciółki” będzie można oglądać na antenie Polsatu od września.

Więcej na temat
Gwiazdy Elżbieta Romanowska zagra rolę Penélope Cruz w polskiej wersji musicalu Nine Wszystkie newsy
2014-08-05 | 07:20

Elżbieta Romanowska zagra rolę Penélope Cruz w polskiej wersji musicalu "Nine"

Elżbieta Romanowska zagra jedną z głównych ról w polskiej edycji musicalu "Nine". Aktorka, znana z serialu "Ranczo", wcieli się w rolę,
Gwiazdy Aktorka Agnieszka Sienkiewicz przerabia stare sukienki po mamie i siostrze
2014-07-18 | 07:00

Aktorka Agnieszka Sienkiewicz przerabia stare sukienki po mamie i siostrze

Agnieszka Sienkiewicz, znana z polsatowskiego serialu "Przyjaciółki", udowadnia, że można ubrać się za niewielkie pieniądze, a przy tym wyglądać stylowo i oryginalnie. Aktorka
Gwiazdy Katarzyna Zielińska przygotowuje kolekcję T-shirtów na jesień. Nie będzie w niej wzorów w grochy
2014-07-03 | 07:30

Katarzyna Zielińska przygotowuje kolekcję T-shirtów na jesień. Nie będzie w niej wzorów w grochy

Katarzyna Zielińska pracuje nad swoją nową kolekcją ubrań. Projekty powstają we współpracy ze stylistką Jolą Czają. Obie panie mają już na swoim koncie kilka linii T-shirtów

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.